zaterdag 27 augustus 2022

Boo! Monsterkaart


 Hallo allemaal,

Vanaf vandaag ligt de nieuwe monstercollectie van Dutch Doobadoo in de winkels. Ik maakte met 3 verschillende mallen deze monsterkaart. Als eerste ben ik begonnen met deze mal van de tekstballon. Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met zwart designpapier.

Dutch Shape Art Text Balloon

470 784 155

Hierna ben ik met de Boo mal aan de slag gegaan. Deze heb ik ook overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met blauw designpapier.

Dutch Card Art Boo

470 784 156

Hierna ben ik aan de slag gegaan met monster Benjamin.



Dutch Build up monster Benjamin
470 784 152

Benjamin heb ik gemaakt van blauw designpapier in combinatie met wit en zwart cardstock. Benjamin houdt van spinnen zoals jullie zien. Hij houdt een spinnetje aan een draadje vast om het nog extra spannend te maken. Boo! 
Met een witte en zwarte gelpen heb ik hier en daar wat accentlijnen op de kaart gezet. Het spinnenweb met de spinnen heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design. Het kleinne vleermuisje  is gemaakt met een collectable van Marianne Design.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande