dinsdag 30 augustus 2022

Hiep Hiep Hoera Gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een verjaardagskaart zien. Ik heb deze gemaakt met de mal die zit bij de nieuwe Crafty Kit Monsters, die binnenkort uitkomt. Deze mal heb ik gecombineerd met de Crafty Kit Potje Zomer. 

Dutch Doobadoo Crafty Kit Monster House
473 005 030
Uit deze Crafty Kit heb ik de mal gebruikt voor de basiskaart.



Dutch Doobadoo Crafty Kit Potje Zomer
473 005 029

Deze mal heb ik beplakt met het desginpapier uit de bovenstaande Crafty kit. Ook heb ik de kaart verder aangekleed met de uitdrukplaatjes, die horen bij deze papierset.



Met een stempelset van Carlijn Design heb ik de tekstjes gestempeld.
De hedrablaadjes heb ik gemaakt met een stans. Ook de vlindertjes heb ik gemaakt met een stans.


Ik wens julile nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande