maandag 1 augustus 2022

HaHa Hartelijk Gefeliciteerd!



Hallo allemaal,

Ik maakte dit verjaardagskaartje met een mal van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik uiteindelijk op een basiskaart geplakt waarop ik een rand gestempeld heb met de tekststempel "Lach iedere dag!"


 

Dutch Doobadoo Shape Art Lori
470 784 124

Ik heb deze kaart eerst overgetrokken op wit cardstock en deze vervolgens beplakt met designpapier uit een papierblokje van Marianne Design. In het middelste stuk heb ik een schudgedeelte gemaakt, hierin zitten zonnetjes met daarop een lachend gezichtje. Die passen perfect bij de teksten die ik op de kaart verwerkt heb. 


Het schattige varkentje heb ik gemaakt met een stempelsetje van Marianne Design. Ik heb het afdrukje in gekleurd met Faber Castell potloden. De teskten HaHa en Gefeiciteerd komen ook allemaal uit stempelsetjes, die ontworpen zijn door Mathilde Bottenheft. 


Ik vind het zo wel een hele leuke verjaardagskaart geworden. Eens een keer iets anders dan slingers en ballonnen. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande