zondag 31 oktober 2010

Cadeau-tasje





Hiep Hiep Hoera, Isa wordt 1 jaar.
Voor de verjaardag van de dochter van mijn vriendin heb ik dit lieve cadeau-tasje gemaakt.
Natuurlijk krijgt ze ook een groot cadeau waar ze het papier heerlijk af kan scheuren.
Maar ze zal ook zeker blij zijn met dit tasje omdat ik er twee Bumbakoekjes in gedaan heb.
 Daar is ze dol op.

Ik heb het tasje gezien op het blog van Boukje.
Ik vond dit zo'n superleuk idee en ben direct aan de slag gegaan om ook zo'n tasje te maken.
Het was ontzettend leuk om te doen, al is hij in het echt wel heel klein.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Fijn weekend allemaal, veel knutselplezier en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande, ik heb laatst een paar reacties op jou blog gezet en nu zie ik bij toeval dat ze er helemaal niet bij staan. Ik heb dit al eerder gehad...heel vreemd "blond?".
    Wat een prachtig tasje heb je gemaakt. Leuk voor zo'n kleine meid. Ook je vorige kaartje is erg leuk. Leuk modelletje! Heb je voor mij nog die site waar je de derwent potloden vandaan hebt? Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je snapt natuurlijk wel wat ik de volgende keer wil doen.... hihi jaaaaaa namaken!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mirande,
    Jouw uitvoering is heel schattig! Heeft Boukje er ook een werkbeschrijving bij? Misschien ga ik die dan ook eens proberen (-:
    Veel plezier met het geven.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande