vrijdag 29 oktober 2010

Mijn tweede Award.

Wauw wat leuk, ik heb mijn tweede Award gekregen. Bedankt Nicolet.
Het is ontzettend leuk om te weten dat andere mensen graag naar je werk kijken en het waarderen. Dat maakt voor mij het bloggen nu juist zo leuk. Ik had eerder altijd het idee, nou heb ik iets leuks gemaakt maar aan wie kan ik het dit keer vol trots laten zien. De meeste mensen in mijn omgeving vinden het leuk om eens een keer naar mijn creaties te kijken maar op den duur hebben ze het wel gezien.
Maar nu ik blog weet ik dat er nog veel meer mensen zijn, die ten eerste net zo gek zijn dan ik en ten tweede het ontzettend leuk vinden om naar scrapkaarten en scrapprojectjes van anderen te kijken. Helemaal super. Nu weet ik voor wie ik het doe...... voor jullie. En dit is een enorme stimulans om lekker veel te blijven scrappen.
Ik heb nu de balans tussen het scrappen en het bloggen wel weer gevonden. Maar toen ik net begon kon ik geen avond zonder op mijn blog te kijken of lekker bij andere mensen rond te neuzen. Leuk, maar soms ook wel jammer omdat er dan vaak weinig tijd was om echt lekker te knutselen.
Bij deze Award hoort nog een opdracht. Ik moet drie dingen noemen, die ik leuk vind om te doen. Ik ga proberen om nu drie andere dingen te noemen dan de vorige keer.
Ik houd van winkelen, koffie drinken en vooral heel veel kletsen.
Ook moet ik een foto plaatsen waar ik van houd. Ik ben in de herfstvakantie op vakantie geweest. Samen met mijn kinderen heb ik veel in het bos gewandeld. Dit is een van de vele leuke foto's, die ik daar gemaakt heb en waar ik met veel plezier naar kijk, om terug te denken aan een fantastische vakantie samen met mijn familie.

Het is zo leuk om herfstblaadjes in de lucht te gooien!
Deze Award geef ik dit keer door aan Patricia. Veel plezier ermee. Een hele fijne scrapavond nog.

Heel veel liefs van Mirande

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award! Heb je wel verdiend met jouw leuke projecten (-:
    Ik zie dat je een nieuwe profielfoto hebt geplaatst, leuk!
    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eeemm, heb je je bloglayout aangepast? heel mooi (maar misschien heb ik niet goed opgelet??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,
    Gefeliciteerd met je award en bedankt voor het doorgeven aan mij. Ik bedenk me net dat ik hem laatst ook van Linda heb gehad, maar ben vergeten dit te vermelden op het blog. Grt Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande