vrijdag 1 oktober 2010

Kalender

Voor de verjaardag van mijn moeder heb ik afgelopen jaar een verjaardagskalender gemaakt.
Ik heb deze kalender al een keer in een grote versie gemaakt  bij "Het Scrapbookatelier" in Klarenbeek.
Dit vond ik zo leuk om te doen dat ik besloot om voor mijn moeder een kleinere versie te maken.

Ik heb eerst een standaard gemaakt van grijsboard, deze heb ik bekleed heb met bruin cardstock. De randjes heb ik bruin geverfd. Daarna heb ik twaalf bladzijden (21 x 15 cm) gemaakt in verschillende kleuren. Op deze bladzijden heb ik de dagen van de maand geprint en de maandtitel. Daarna heb ik de bladzijden gescrapt en op iedere pagina staat natuurlijk een leuke foto.
Mijn moeder was er helemaal blij mee en ik... ik had achteraf toch weer spijt dat ik de kalender weggegeven heb. Dus misschien moet ik er nog maar een keer eentje maken.





7 opmerkingen:

  1. Jaaaa die kalender...ooh zoo mooi is hij.
    Als je er nog een wil maken, dan doen we het toch lekker samen. Ik moet nog even foto's bestellen en dan wil ik er na de vakantie aan beginnen. We spreken snel af. Grt Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij blijft super!!!!
    peg wil ook mee doen als jullie er 1 gaan maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mirande,
    Je kalender is echt leuk geworden. Kan me voorstellen dat oma hier heel blij mee is!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Mirande! Echt gaaf zo'n kalender, daar was je moeder vast superblij mee! Ik vond je geboorte kaartje ook erg mooi, hele mooie kleurtjes en die vakjes en tags, echt leuk.
    Ik had van Patricia een boekje gezien die zij weer bij jou had gezien! Ik heb er twee gemaakt inmiddels voor mijn meiden. Het is echt een leuk model om te maken. Zal ze zeker deze week even op mijn blog zetten, moet er alleen nog foto's indoen en dan is het klaar, zo lief! Fijne zondag nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh deze is ook leuk!
    Wat een leuk kadootje! ;)
    Top gedaan weer!!!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi mirande, Ik heb iets op mijn blog klaar staan voor jou! Ga maar even kijken. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirande, via via kwam ik op je blog! Wat een geweldige dingen maak je! Ik blijf je volgen hoor....
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande