zondag 24 oktober 2010

Kerstkaartje met waxinelichtjes



Hallo,
Dit is het laatste kerstkaartje wat ik jullie nog even wil laten zien.
Ik heb het ook gemaakt tijdens onze vakantie. Ik heb het idee van Linda en wilde al heel lang zo'n kaartje maken. Nu had ik tijd genoeg om hier lekker mee aan de slag te gaan. Ik heb een magnolia stempeltje gebruikt, die ik ingekleurd heb met Derwent potloden. Ik vind het zelf best een mooi kaartje geworden. Dit kaartje is ook niet gemaakt met de traditionele kerstkleurtjes. Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik deze niet traditionele kerstkaartjes veel leuker vind. Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend. Ik ga vandaag maar eens lekker knutselen met de kids en wellicht heb ik dan ook nog even tijd om zelf even wat te kunnen freubelen. Tot snel.
Groetjes Mirande

Groetjes Mirande 

5 opmerkingen:

  1. wauwwww ik ben trots op je hoor!! supermooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel mooi geworden. Super papier, lief lintje en de kleur van de waxinelichtjes passen er precies bij. Top, Mirande!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig kaartje!! Ik maak eigenlijk nooit kerstkaarten, maar deze wil ik echt een keer doen. Hij is heeeeeel mooi en ook leuk met deze kleuren....ik vind het superkerstig en leuker dan de traditionele kleuren.
    Spreken we snel weer af.
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hayyy
    ik kan vanavond niet heb al wat afgesproken maar zou donderdag wel kunnen , jij dan????
    wel balen had er wel zin in gehad :(
    boekje krijg je zeker te zien want moet hem met jou app. inbinden hihi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Mirande! Echt een heel leuk waxinelichtkaartje. De kleurtjes vind ik ook heel gaaf evenals de stempel! Super gemaakt. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande