zaterdag 25 december 2010

Kerstcadeau


Hallo lieve bloggers,

Hebben jullie ook genoten van een lekker kerstontbijt?
Het was wel wat vroeg vanochtend omdat de kinderen al vroeg wakker waren.
Maar ondanks dat was het wel heel gezellig.
Ik wil jullie vandaag even het kerstcadeautje laten zien wat ik gisteravond aan mijn moeder gegeven heb.
In de herfstvakantie zijn we met onze familie een weekje op vakantie geweest. Het was een heerlijke week met ontzettend lekker herfstweer. Natuurlijk heb ik weer eindeloos veel foto's gemaakt tijdens deze vakantie. Een deel van deze foto's heb ik nu verwerkt in een mini-album.
Dit album is voor mijn moeder. Ze heeft de afgelopen periode bijna iedere dag voor me klaar gestaan. Omdat ik geopereerd ben mocht ik heel veel dingen niet doen. Mijn moeder staat dan altijd voor mij en mijn gezin klaar. Mam heel erg bedankt voor al je lieve hulp!




Ik heb het mini-album gemaakt van twee kleuren cardstock, blauw en bruin.
Verder heb ik designpapier gebruikt van the paperloft. Dit papier heb ik gekocht bij het Scrapbookatelier in Klarenbeek. Ik heb enkele leuke stempeltjes gebruikt om het album aan te kleden. Ook heb ik wat bloemetjes uit het designpapier geknipt, die ik gebruikt heb om het album te versieren. Ik vind het zelf een super leuk album geworden.
Bianca bedankt voor de werkbeschrijving, die ik van je mocht lenen.
Het was best lastig om zo'n groot album te fotograveren maar ik hoop dat jullie toch een goede indruk krijgen. Veel plezier bij het bekijken van de vele foto's.
Fijne eerste kerstdag.

Groetjes Mirande.







4 opmerkingen:

  1. Wauw wat is je boekje prachtig geworden! Suergave kleuren ook bruin met blauw.
    En jee wat ben jij productief zeg..!!
    Ik heb mijn kalender ook eindelijk af. Even foto's maken en dan zal ik hem laten zien.
    Fijne dagen. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt super geworden Mirande! Heel erg mooi gedaan, daar was je moeder vast blij mee. Leuke kleuren voor deze herfstfoto's en een erg leuke contstructie is dit weer! Fijne dagen nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,

    Wat een prachtig album! Ik heb die stempel vorig jaar denk ik gekocht. Het is volgens mij van Marianne design, maar toch van Eline! (heel duidelijk!)

    Fijne kerstdag nog! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mirande,
    Een geweldig cadeau voor je moeder. Schitterend gemaakt, wat een werk! Mooie kleuren en super model. Echt top!
    Ik hoop dat je inmiddels zo goed hersteld bent dat je weer de dingen kunt doen, die je graag doet!
    Fijne dag nog, groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande