vrijdag 24 december 2010

Laatste kerstkaart


Hallo allemaal,

Ik wil jullie voordat het echt Kerstmis is nog even mijn allerlaatste kerstkaart laten zien. Vanmiddag heb ik deze kaart nog gemaakt. En voor wie zal deze kaart nu zijn? Hij is inmiddels op de post dus....de ontvanger moet nog heel even wachten.
Ik heb op de voorkant een Magnolia stempeltje gebruikt, die uit de nieuwste serie komt. Ik vind haar zo lief!
Verder heb ik het kaartje versierd met enkele tekststempeltjes. De sterretjes die op de voorkant te zien zijn heb ik ook eerst gestempeld en daarna uitgeknipt en opgeplakt. Ik heb met een glitterlijmstift enkele kerstballen in de kerstboom gehangen.
Ik had zelfs nog tijd om ook de binnenkant nog even te versieren. Ook hier heb ik weer een Magnolia stempeltje gebruikt. Het papier wat ik gebruikt heb lag er nog van vorig jaar.
Ik weet dus niet meer van welk merk het is.
Ondanks de tijdsdruk ben ik toch erg tevreden over het resultaat.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen. Geniet er lekker van.

Groetjes Mirande





4 opmerkingen:

  1. Je kaartje is superleuk Miran.
    En onder tijdsdruk gemaakt....???, dat is niet te zien hoor. De ontvanger..wie dat ook mag zijn is er zeker erg blij mee.
    Hele fijne feestdagen, liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Miranda! Leuk in dat roze en het stempeltje is inderdaad errug schattig. Fijne kerstdagen! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is leuk!!! errug benieuwd voor wie die nou is...
    vind dat kerstboompje ook zoooo leuk ;)
    hihihih
    fijne kerstdagen en tot gauwwww xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van dit modelletje heb je een zeer feestelijke kaart weten te maken, Mirande! Gaaf.
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande