dinsdag 25 januari 2011

Afscheidscadeautje



Hoi, hoi,

Lars heeft afgelopen donderdag voor het laast les gehad van  juf Wil. 
Om de juf te bedanken voor alle leuke, gezellige lesdagen wilde Lars wilde haar graag een afscheidscadeautje geven. Ik heb daarom woensdagavond dit mercidoosje gemaakt. Het blijft een leuk doosjes om te maken maar ook om te geven. Op de achterkant van het doosje heb ik nog een leuke foto van Lars geplakt. Lars heeft er zelf nog een leuke tekening bijgemaakt met een zelfbedacht liedje. Zo lief!
 De juf was er erg blij mee.  Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne avond nog.

Groetjes Mirande

4 opmerkingen:

  1. Jaaa, hij is zoooo schattig!!! En goed opgelost met het lintje, je ziet er niets van. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papier van Eline, stempel van Magnolia - een leuke combinatie met lekkere inhoud (-;
    Ik begrijp heel goed dat de juf dit een bijzonder afscheidscadeau vond!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig hoor Mirande! Echt leuk geworden en ja, ze blijven ook zo leuk om te maken (en te krijgen) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is weer leukkk!

    ik kan donderdag wel! wat spreken we af?
    gezellieeeeee

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande