zaterdag 15 december 2012

Blauwe labelkerstkaart


Hoi, hoi,
 
Dit kaartje heb ik ook nog even snel gemaakt toen ik erachter kwam dat ik toch wel erg weinig kerstkaartjes had gemaakt. De basis is een label, die ik beplakt heb met dp van Bo Bunny. Het stempelafdrukje heb ik al vaker gebruikt op mijn kerstkaartjes, maar ik vind haar zoo leuk! Door haar steeds weer anders te kleuren krijg je toch steeds weer een hele andere kaart. De sneeuwsterren en het sterretjesrandjes heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design. Hier heb ik een glitterlintje doorheen gevlochten en deze daarna gestrikt. Verder een tekststempeltje erop en klaar was mijn kaartje weer.
Achter het afdrukje heb ik nog een labeltje verstopt met daarop een tekstje.
 
Zo zie je maar weer dat je soms ook best snel een leuke kerstkaart kunt maken. Moet je natuurlijk wel voldoende inspiratie hebben....  maar gelikkig dit keer had ik geluk. hahaha.
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande 

18 opmerkingen:

  1. Even snel?
    Is niet te zien. Heel lief dat afdrukje en het geheel heb je super gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Mirande, wat is snel bij jou?
    Haha, maar hij is leuk, en leuk hoe je alles verwerkt hebt op je kaart.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,
    Inderdaad wat is snel bij jou, zo'n afdrukje inkleuren kost best wat tijd..maar ik vind je tag in de winterse kleuren weer...heel leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirande,
    mijn reactie zou hetzelfde zijn als hierboven, als ik ze niet even door had gelezen....
    Mijn snelle kerstkaartjes zien er heel anders uit!! Die komen van de week wel op mijn blog.
    Deze tag/kaart is gewoon een schatje! prachtig gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    wat een leuk kaartje en het afdrukje is echt lief.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan deze tag.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie vrolijke tag met een schattige stempeltje! Prachtig gemaakt en dat heel snel... groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je heel snel en prachtig gemaakt!
    Gr. Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, lieve label zeg! Weer mooi in het blauw!
    Erg leuk gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je snelle labelkaart ziet er superrr uit! Lief afdrukje en mooi de sterrenborder!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Mirande,
    Heb even een paar dagen niet kunnen bloggen en ben nu de schade aan het inhalen. wat een schitterend label meis, je kaartje hieronder is ook weer helemaal super.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige labelkaart Mirande, ik kom nu op je blog kijken via de creatieve zebra, daar staat een hele mooie kalender te pronken van jou, ik moest dus wel even langskomen, bij deze dus. Ik ga je gelijk maar volgen, groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

      Verwijderen
    2. nou ja, staat mijn berichtje bij beantwoorden, hoe dat nou weer kan, het reageert overigens wel traag, ligt dat aan mij?

      Verwijderen
  12. Hoi Mirande, via de Creatieve Zebra ben ik op je blog terecht gekomen (daar staat namelijk iets leuks voor je) en ben even aan het rondneuzen bij je geweest. Wat een prachtige kaarten maak je, ik ben meteen volger geworden zodat ik er nog vaak van kan genieten. Leuk en gezellig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je snelle kerstkaartlabel ziet er geweldig mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. knap van je om zo even snel te doen. meestal zijn tags zo moeilijk te versieren, vind ik.
    schitterend gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miran,
    Leuk kerstlabel heb je gemaakt! Af en toe moet het ook snel kunnen toch. En deze ziet er toch heel mooi uit, ondanks je tijdgebrek.
    Enne, bij deze wil ik je ook nog even bedanken voor de kerstkaart. Supermooi vind ik hem! Dat is het voordeel dat je mijn smaak kent he, deze is weer perfect gemaakt, bedankt.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande