vrijdag 21 december 2012

Rode, ronde kerstkaart


Hallo allemaal,
 
Ik schreef in een eerdere post al dat ik toch te weinig kerstkaartjes gemaakt heb, dus ben ik afgelopen zondag nog maar even aan de slag gegaan en heb dit rode kerstkaartje gemaakt. Voor het eerst een kerstkaart in het rood. Een moeilijke kleur vind ik zelf, maar dit keer ben ik wel redelijk tevreden. Het stempeltje is van Don en Daisy. De basiskaart heb ik gemaakt met een creatables van Marianne Design, deze heb ik al heel lang maar ik doe er eigenlijk nooit iets mee. Tot nu dus. Achter het stempeladrukje heb ik nog een labeltje verstopt met een tkest.
 
Met de sterretjesswirl, enkele sterretjes, een bloemetje, een tekststempel, een verbandgaasje en wat glitters vond ik kaart wel af. Ik realiseer me ineens dat ik voor deze kerstkaart niet eens dp heb gebruikt, dat is trouwens ook best een keer leuk. Wat vinden jullie ervan?
Met deze kerstkaart wil ik meedoen aan de volgende challenge:
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2012/12/hobbyvision-challenge-11-maak-een-kaart.html
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande


12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, hele mooie vorm en leuk stempeltje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirande,

    leuk, een kaartje gemaakt met deze mal,lief stempeltje en toch nog plek voor leuke details...heel lief..

    groetjes en liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft moeilijk hé Mirande om rood in je kaart te gebruiken, vertel mij wat. Maar het is je super afgegaan want ik vind je kaart een plaatje om te zien. Hij is top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart de vorm is erg leuk.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirande,
    volgens mij heb ik deze in onze brievenbus gevonden! En hij is echt helemaal super! Eerst dacht ik dat je vergeten was jullie naam erop te schrijven. Ik zag het leuke verstopte labeltje en ik ken natuurlijk je handschrift. Toen wilde ik je bijna al mailen dat het jou nu toch ook overkomen was dat je vergeten was te schrijven van wie de kaart kwam (weet je nog, mijn nieuwjaarskaart met de boom.....)
    Het is echt zo'n schatje, deze kaart!
    Heerlijk dat je al 3 kaartjes hebt kunnen maken! Knap met de kinderen om je heen!! Ik dacht al wel dat het jou niet bekend voor zou komen, die bom ;-p
    Groetjes!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad meer heeft het ook niet nodig. je plaatje is al mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, ook zonder dp. En ook het werken met rood gaat je goed af, mooi zo met het wit en grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi model kaart heb je gemaakt zeg!
    Hij is erg mooi geworden. Geniet van je vakantie.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan Mirande.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dora heeft deze week dit stempeltje gewonnen, hij is zo schattig! Leuke kaart heb je gemaakt.
    Hihi, met rood heb ik ook altijd een beetje moeite (-; Met kerst mag het, hè.
    Fijne Feestdagen!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kaartje en wat een leuk model!!

    Fijne feestdagen!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande