dinsdag 25 december 2012

Prettige Kerstdagen

Hallo allemaal,
 
Vandaag hebben we de eerste kerstdag bij mijn schoonzus en haar vriend doorgebracht. Het was erg gezellig. Na een wandeling in het bos hebben we samen lekker gegeten.
Ik wilde niet met lege handen aankomen en heb gisteren nog snel even een bonbondoos gepimpt. Op het blog van Marlies  zag ik hele mooie gepimpte Mercidoos. Vorig jaar had zij die ook al gemaakt, toen vond ik het al een superleuk cadeau!
Ik ben snel naar de supermarkt gegaan maar kon helaas nergens meer een doos Merci kopen. Dus ben ik maar met een doos belgische bonbons aan de slag gegaan, ook lekker toch!
En dit is het resultaat.

 
Het dp is al een oude lijn maar blijft mooi voor de kerst. Het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De muts heb ik voorzien van een bontrandje, gemaakt met sneeuw en het hartje heb ik voorzien van stickels. Verder heb ik veel creatables gebruikt om de doos verder te versieren. Achter het afdrukje heb ik een labeltje gemaakt met daarop de tekst "Veel liefs".  Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat en ik weet zeker dat ik nog vaker een doos met chocolade ga pimpen. Zo leuk om te doen en nog veel leuker om weg te geven.
Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de volgende challenge:
 

 
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2013.
 
Groetjes Mirande
 
 
 

18 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Miranda, jij kon wel aankomen met zo'n mooi kadootje. Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad vandaag. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Lekker zo'n heerlijk dagje bij je familie en..wat heb je doos bonbons super leuk gepimpt..
    lief het stemperlafdrukje en alles past weer zo mooi bij elkaar..LEUK...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mirande, wat een schitterend kado heb je ervan gemaakt. Prachtig in die mooie koele blauwe tinten en met al die mooie details.
    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog, ik zag de lantaarn pas bij iemand op een kaart en dacht toen hetzelfde als jij nu. Ik heb hem dus maar weer tevoorschijn gehaald en inderdaad hij blijft mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig kado! Super leuk gemaakt!!
    Fijne tweede kerstdag!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirande, wat ziet dit er mooi uit! Knap gedaan. Altijd leuk om zoiets te maken en weg te geven. Alvast veel plezier met tweede Kerstdag en succes met de Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend idéé! Erg mooi uitgevoerd! Dat is zeker een mooi kado zo!
    Fijne 2e kerstdag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig en lekker kadootje is het zo. Mooi gemaakt heb je dat weer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend gemaakt. prachtig die details erop!!
    echt een kadootje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super mooie doos geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig cadeau geef e zo weg, ik zou nog blijer zijn met de doos dan met de chocolaatjes hoor!
    Mooi die blauwe kleuren en al de stansjes erbij passend.
    Het afdrukje is ook weer prachtig gekleurd!
    Ben benieuwd of je kaartje morgen nog aan komt hier?
    Ijne vakantie, geniet van de laatste week van het jaar!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er erg mooi uit!! Altijd leuk om zo'n cadeautje weg te geven. Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Miran,
    Heb je leuke kerstdagen gehad?
    Wij wel, lekker gezellig met de familie samen zijn, heerlijk gegeten, spelletjes gedaan, het was heel leuk.
    Ik heb wat posten van je gemist zie ik.
    Leuke bonbondoos heb je gepimpt. Dat is altijd leuk om te maken en te krijgen.
    Ook nog wat leuke kerstkaarten zag ik.
    En Joeri was zo enthousiast over jullie hapje op school. Deze had hij helaas niet gehad, dat vond hij erg jammer. Het zag er wel erg leuk en lekker uit. Ik vraag me alleen af hoe jij die chocola zo mooi om het popcakeje heen krijgt.
    Ik heb verschillende geprobeerd, maar ik krijg het niet zo mooi. Nou ja, daar spreek ik je nog weleens over. Bij deze alvast fijne jaarwisseling en tot gauw.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtig kado heb je er zo van gemaakt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. bedankt voor het meedoen!
    groetjes mandy iamc

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige doos heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij IAMC, Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande