zondag 2 december 2012

Meest bijzondere creatie van dit jaar

Hallo allemaal,
 
Wij hebben het Sinterklaasfeest voor dit jaar er weer op zitten. Het was weer een drukke maar hele gezellige dag. Dit jaar geen bezoekje van Sint en zijn Pieten maar een speurtocht door het huis op zoek naar de cadeautjes. Het was helemaal leuk! Lars en Merle hebben enorm genoten en zijn enorm verwend door Sinterklaas. Mama heeft weer genoeg leuke foto's om weer een Sinterklaas lo te kunnen maken. Al moet ik zeggen dat het maken van lo's op dit moment op een heel lang pitje staat.
Ik zag net dat ik bij Diana haar verjaardagscandy gewonnen heb. Mijn weekend kan niet meer stuk. Superleuk!
 
Op het blog van hobbyhome zag ik deze challenge voorbij komen.
Leuk zo'n challenge waar je bijna niets voor hoeft te doen, dan alleeen je eigen creaties van het afgelopen jaar nog eens bewonderen en de mooiste er uit kiezen. Ik vind dat enorm leuk, soms weet ik zelf al niet meer wat ik allemaal gemaakt hebt. Maar met veel plezier heb ik op mijn scraptijd van het afgelopen jaar terug gekeken. Ik vond het nog best lastig om een keuze te maken. Maar uiteindelijk heb ik voor deze kaart gekozen:

Ik heb dit kaartje gemaakt voor mijn lieve knutsel tante.Zij is het afgelopen jaar 84 jaar geworden. Een hele mooie leeftijd, die zeker een bijzondere kaart verdiend.


Ik doe dus met met de volgende challenge:
Ik bedank jullie alvast voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

13 opmerkingen:

  1. Een leuk idee ja! Een hele gave creatie!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miran,
    Nou eindelijk kan ik weer terecht op de computer. Patrick is bezig geweest met het opschonen van de computer, dus ik heb er al bijna 2 weken niet op gezeten. Dus nu maak ik maar gauw een blogrondje.
    Ik heb 3 posten van jou gemist zie ik. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Die voor Diane is supermooi geworden en mooi dat dat ook nog wat oplevert. Je kerstkaart is ook mooi. Ik vind dat frisse blauwe ook erg mooi. En natuurlijk deze kaart. Dat is een plaatje. Leuk dat je die nog eens publiceert. Nog bedankt voor de tip van de
    video van Sint.....het was echt zooooooo leuk.
    De kinderen hebben hem vandaag nog wel 5 keer bekeken. Hebben jullie het ook leuk gehad?
    Ik kom deze week nog even, heb je hulp nodig.
    Tot gauw.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,

    Wat een leuke challenge is dit hé ?? lekker je mooiste creatie tevoor schijn halen en..er is een mooie prijs te winnen..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat ben jij productief en ik al weer zo ver achter!
    Mooi je kaart voor Jopie, gaat je ook goed af zonder afdrukje!
    De kaart voor Diane is ook erg mooi en je blauwe kerstkaart super met die mooie witte ponsranden op dat blauw!
    Deze kaart is ook prachtig en wat maakt het uit dat het afdrukje wat ouder is, gewoon mooi op deze kaart!
    Ik ben ook op pad geweest voor de sint op school en na Gerjanne weer bezig voor de volgende, daarna nog een Belgische vriendin en daarna...hoop ik nog snel wat kerstachtigs.
    Leuk een speurtocht door het huis he, dat deden wij toen ze klein waren ook altijd.
    Nu hebben we een cadeautjesspel gedaan, ook lachen hoor!
    Succes met je surprise en sint op school natuurlijk deze week.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede keus zeg, en ik kan me voorstellen dat het nog best moeilijk is om te kiezen uit al die prachtige creaties van het afgelopen jaar.
    Je kaart van de post hiervoor is ook een plaatje.

    Hier ook de sint er weer opzitten, we hadden dit jaar nog de sint op bezoek misschien wel het laatste jaar want onze jongste is de enigste nog die geloofd van de hele familie.....alleen woensdag nog op school en dan hopelijk weer rustigere tijden tegemoet wahahaha.
    Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem er keigaaf uit zien en veel plezier met je candy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirande,
    deze is ook super!! En ik snap wel dat het heel moeilijk kiezen was.
    Leuk dat je de candy hebt gewonnen! Altijd leuk om dat te ontdekken!
    Nu alleen nog de Sint op school! Veel plezier!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kaartje is dit.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een goed keuze gemaakt voor de challenge, deze is zooooo MOOI.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit prachtig gemaakt Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een goede keuze Mirande, het is een prachtige creatie.
    Groetjes Diana.
    ps je candy is daarstraks op de post gegaan, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtkaart!!! Leuk dat hij mee doet met onze HH-challenge!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande