zaterdag 8 december 2012

Aftelkalender voor de kerst



 
 
Hallo allemaal,

Op de site van Stempeleinmaleins kwam ik deze leuke aftelkalender voor de kerst tegen. Ik vond het zo'n leuke creatie en ben er direct mee aan het werk gegaan. Ik heb kerst dp gebruikt van Paper and Pictures. Het is nog van vorig jaar maar ik vind het nog steeds erg mooi. Het Magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Achter het afdrukje heb ik voor het eerst een wondgaasje verwerkt. Met enkele creatables heb ik de kalender versierd. De sterretjes komen van de Xenos. De cijfers heb ik gestanst met een mal van Tim Holtz. Op sommige blaadjes heb ik een kerststempel verwerkt.  Zodat het witte kalenderblaadje wat meer in de kerstsfeer komt.
 


 
Alle randjes van deze kaart heb ik geinkt met Vintage Photo distress inkt. Het aftelkalendertje staat bij mij op de kast te pronken en onze kinderen zijn er helemaal weg van. Iedere ochtend slaan ze trouw weer een blaadje om. "Mam, nog een paar daagjes hé en dan is het kerstmis", hoor ik iedere dag.  Zij vinden het ook een leuke aftelkalender en verheugen zich net zo als mama op de kerstdagen . Met deze aftelkalender wil ik graag mee doen met de volgende challenges:
http://anmacreatief.blogspot.nl/2012/12/anmacreatief-challenge-15-december-2012.html
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/2012/12/challege-45-stempel-stamp.html
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/2012/12/challenge-34.html
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/2012/12/challenge-47.html
http://tildastown.wordpress.com/2012/12/07/challenge-30-celebrate-christmas/
Wat vinden jullie ervan?
 
Vandaag heb ik trouwens ook nog een heel leuk verrassingspakketje gekregen van Diana. Ik heb haar verjaardagscandy gewonnen. Diana, heel erg bedankt voor je leuke post, ik ben er erg blij mee en ga er zeer binnenkort  mee aan de slag.
 
 
Groetjes Mirande
 

39 opmerkingen:

  1. Wat een Superleuk model is dit en wat heb je het waanzinnig mooi uitgewerkt. Kan me voorstellen datbde kids er helemaal enthousiast van zijn geworden. Erg mooi! Groetjes en alvast een fijne zondag, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirande,

    Wat is dit weer heel erg leuk..mooi papier, lief stempeltje ... helemaal toppie...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat is dit leuk! Heel mooi afgewerkt. Zo leuk om met de kinderen de dagen af te tellen. Hier zijn ze een beetje te groot....
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh wat heb je dit mooi gemaakt, echt super. En gefeliciteerd met je leuke prijs, daar kan je weer leuk mee aan de knutsel
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh dat is wel een hele gave aftelkalender! En net wat je zegt dat papier blijft geweldig!
    FIjne zondag.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Mirande, wat een geweldige creatie weer! Fijn om te horen dat het pakketje goed is aangekomen, veel plezier ermee.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart!!! Ik vind hem werkelijk schitterend!!! En inderdaad zo leuk voor de kinderen, hier doen we het aftellen met een adventskaars, werkt zo goed voor de kinderen.

    /bedankt voor het idee, ga ik zeker onthouden!

    Liefs Lotte

    PS. je mag met deze creatie ook meedoen met de challenge van AnMaCreatief, thema is alles mag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om zo af te tellen, je hebt hem heel mooi versierd! Het mini kalendertje is echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor Mirande! Heel leuk idee en mooi gedaan. Het papier is leuk en de stempel is ook een schatje zeg! Fijne zondag. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Mirande,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie aftelkalender, wat een leuk idee ook!! Het ziet er heel mooi uit!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie aftelkalender hoor. Leuk gedaan.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie aftel kalender in een mooie kleur! Een heel leuk idee en prachtig gemaakt. De cijfermal moet ik toch ook eens op mijn verlanglijst zetten! groetjes, Marlies
    PS je hebt een hele leuke candy gewonnen, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is toch helemaal geweldig zeg!!! Wat een super creaties!!! Ik ben ook helemaal weg van je kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit leuk zeg!! Je hebt er een prachtige aftelkalender van gemaakt! En nog gefeliciteerd met je gewonnen Candy! Veel plezier ermee!!

    Fijne week!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee Miran, wat een superleuk idee zeg.
    Ik kijk af en toe wel op het blog van stempeleinmaleins, maar had deze nog niet gezien.
    Jammer want deze had ik ook nog wel leuk gevonden om te maken. Nou ja, volgend jaar maar weer.
    Fijne avond, Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kalender zeg!!! Ik raak al helemaal enthousiast voor volgend jaar. Ga dan ook gauw even kijken op het blog dat je noemt!
    Zo wordt aftellen wel heel tastbaar voor de kinderen (en zo veel beter/leuker dan met de adventskalenders met snoep en chocola...)
    Hé, ik heb je op school net gemist! Was een paar weekjes geleden op woensdag bij jullie in groep 8, 's middags. Je had een cursus...
    Tot gauw?!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda, wat een prachtige kalender is dit geworden. Mooie kleurtjes heb je gebruikt, kan me voorstellen dat de kids dit leuk vinden. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief en leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Mirande,
    wat een prachtig project! Ik vind hem helemaal geweldig. En natuurlijk vooral leuk als de kinderen zich zo verheugen en vragen hoe lang het nog duurt... Mooie kleuren en leuk idee om de cijferkaartjes eerst te bestempelen.
    Toen je het schreef van dat woord, kwam de situatie me weer helder in gedachten! Lachen was dat, ja!! Gelukkig heb ik nu weer leuke collega's.
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje....
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes!
    groetjes Rachel
    Om mee te kunnen doen aan de challenge moet je nog wel even de banner van Nadia op je blog zetten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kalender en bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge
    Grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heel mooi gedaan met die kalender erbij.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. schitterend gemaakt. wat een leuk idee is dat!
    prachtige cijfers en papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kalender! Ik vind het een super leuk idee! Xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw wat een schitterend idee en mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous advent calendar card, Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave Adventkalender. Prachtig ingekleurd ook. Gezellig dat je met ons meedoet bij IAMC. Bedankt en Succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige uitwerking van je kalender!
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Succes
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kerstcreatie! leuk idee, een aftelkalender.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een super leuk idee zeg

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Leuk idee.! Bedankt voor je deelname bij IAMC Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gorgeous calendar! I love it! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat ziet er super uit! Heel mooi. Succes met de challenges. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldig leuk project. Ik krijg er ook helemaal zin in. Zoiets is ook leuk voor kinderen om af te kunnen tellen naar hun verjaardag.
    Prachtig mooi gemaakt hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende aftel-kalender heb je gemaakt! Heel erg origineel. De details zijn prachtig.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge 'Alles mag' van december.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande