zondag 15 september 2013

Gefeliciteerd een dochter!

Hallo allemaal,

Ook vandaag laat ik jullie een kaartje zien, die ik al een tijdje terug gemaakt hebt.
 Dit keer een geboortekaartje voor een collega van Raymond.  Raymond kwam 's avonds thuis met het nieuws dat zijn collega bevallen was van een dochter. En daarna kwam kwam de vraag, nou ja meer de opdracht haha, of ik een kaartje voor haar wilde maken. Ja hoor, ik had nog niet zo lang geleden een blokje gekocht van Bo Bunny en daar had ik nog niets mee gedaan. Het papier is lekker roze dus daar kon ik wel mee aan de slag. En dit is het kaartje wat ik gemaakt heb.
 
Gebruikte materialen:
dp van Bo Bunny
roze en witte cardstock
Verschillende creatables
Stempels
Hartjespons Martha Stewart
Kantje uit eigen voorraad
Grijze en roze inkt
 
Hopelijk weer tot snel. Ik ga zo nog even een blogrondje doen.
Ik wens jullie een hele fijne avond en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande
 

 

17 opmerkingen:

  1. Haha die Raymond die boft toch maar met zo'n creatieve vrouw!
    Echt prachtig deze baby kaart!
    Jij moet zoveel babykaartjes maken de laatste tijd en nog heb je de meest fantastische creaties!
    Mooi papier en leuk gebruik van de stansjes, steeds weer anders knap gedaan!
    Fijne week!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit babykaartje supermooi Mirande, zo mooi in de kleuren roze/zwart, een toppertje is het weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Mirande,hele mooie kleuren combi heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirande,

    Wat een scheetig kaartje is dit! Supermooi papier ervoor en het stempeltje is ook een dotje! Ze houden je bezig die baby's, Frea is ook druk met babykaarten. Telkens wordt er weer 1 geboren en door al die "opdrachten" gaat het hard ;)

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor!
    mooi papier heb je gebruikt!
    Een mooi geheel zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje en wat heb je geweldige kleuren gebruikt, doet het super goed, een topper hoor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirande,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt, dat papier is prachtig, heb het blokje ook, leuk met de stempel,mooi gedaan...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en vrolijke kaart, en dat zijn echt
    mooie kleuren ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mirande,
    dat ziet er heel gaaf uit! Prachtig die kleuren bij elkaar. En de details, daar ben je een kei in.
    Het afdrukje blijft een schatje, he?
    Zal de collega van Raymond vast blij mee zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en super leuke babykaart! Jij bezit echt heel veel mooie papiertjes! Leuk dat je binnenkort ook naar een beurs gaat, echt fantastisch is het. En mocht je ooit een kraam van Sarotex zien... gauw een eigen stempel laten maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie, vrolijke babykaart! Mooie details en een schattige baby! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enige babykaart zeg! Heel schattig stempeltje ook. Ik ben momenteel ook een heleboel babykaartjes aan het maken voor de winkel, ze komen eerlijk gezegd een beetje mijn neus uit haha! Het ergste is dat er momenteel zoveel babies worden geboren, zodat ik iedere keer ook weer een kaartje kwijt ben :-(
    Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief baby kaartje is dit en wat een prachtig papier!! Altijd leuk om een babykaartje te maken.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart.
    Heb een candy op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je gaat wel als een speer hoor, weer een leuk kaartje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kwam via via ?? op je blog. Daar heb ik geen spijt van. Wat maak je mooie kaarten zeg. Ik heb me maar aangemeld, dan kan ik nog eens kijken.
    Je bent ook van harte welkom op mijn blog.
    gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande