zondag 22 september 2013

Voor een jarige juf!

Hallo allemaal,
 
Ik heb de smaak van het scrappen op dit moment weer redelijk te pakken. Vorige week was de juf van Merle jarig. Ze heeft ook net bekend gemaakt dat ze in maart haar eerste kindje verwacht. Dus mama is druk geweest met een verjaardagscadeautje in zwangerschapsstijl. haha. Het doosje heb ik een paar weken geleden ook voor mijn oude duo collega gemaakt. Ik vind het een heel leuk model en is best snel kaar. In dit doosje hebben we dit keer hele lekkere hefstchocolaatjes gestopt. Het waren egeltjes, jammer dat ik erg geen foto van gemaakt heb, ze waren gewoon te mooi om op te eten. Daarnaast ben ik samen met Merle op pad gegaan voor een leuk baby cadeau. Dat was nog best even zoeken maar uiteindelijk hebben we een leuke rammerlaar gekocht. Deze hebben we apart ingepakt want hij paste helaas niet in het doosje.
 
Op de feestelijke dag ging Merle trots met haar cadeaus en een zelfgemaakte tekening onder de arm naar school. Het werd een gezellige dag en de juf was erg blij met alle leuke cadeautjes.
Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande
 

23 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar, hij is super zeg, de afbeelding blijft ook zo'n mooie stempel en wat heb je prachtige details gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs voor de verjaardag en zwangerschap van de juf van je kids maak je zulke mooie creaties, gaaf hoor! Nu ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig geworden naar de leuke chocolaatjes haha. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen op de valreep. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie zwangerschapscreatie en super gedaan!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er weer leuk uit! Zal de juf vast blij mee zijn geweest. En je vangt natuurlijk twee vliegen in een klap...hihi
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig doosje en het lekkers en het kadootje werden vast met open armen ontvangen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi gemaakt. en zo leuk kado voor die juf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die juf van Merle is maar verwend door haar leerling en mama, superieur!
    Maar dat kun je wel aan jou overlaten. Het ziet er weer mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mirande,
    het eerste wat opvalt is de rand om het afdrukje! Wat een mooi effect geeft dat! En het doosje is sowieso natuurlijk enig met dit toepasselijke afdrukje. Mooie kleuren bij elkaar. Kan me indenken dat Merle trots naar school ging end at de juf blij verrast was!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar zal de juf wel heel blij mee geweest zijn, want wat ziet het er weer super uit Mirande, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In cadeautjes maken ben jij heel goed, dat zei ik laatst al. Spannend voor de juf, een baby. Haar eerste? Ik kan begrijpen dat het niet heel makkelijk was om een cadeau te vinden. Tegenwoordig is alles óf blauw óf roze, maar weinig neutraal...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een erg leuk model idd. En leuk versierd ook. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit heb je weer heel mooi gemaakt. De juf van Merle boft maar met zo'n creatieve mama!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirande,
    Super zeg, wat een leuk cadeautje voor de juf, met lekkers én een rammelaar, schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk dat er zo'n attente moeders bestaan.. een juf die gans de dag voor jouw grootste bezit zorgt mag af en toe wel eens een geschenkje en dan zulks origineel zelfgemaakt mooi cadeau is extra leuk!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf, en wat een leuke kleuren heb je gebruikt, leuk he om zoiets te maken en wat leuks te kopen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt mijn allerlaatste blog bezoekje....nee hoor niet bij jou maar...van vanavond...wat is dat verslavend...even nog die en dan nog die...ken je dat? Ik ben ook een beetje achter met die extra dagen werk door de verhuizing op school.
    Heel mooi dit doosje voor de zwangere juf!
    Leuk om te laten geven en daar is een juf zeker blij mee zo creatief gemaakt!
    Mijn buurvrouw is ook zwanger dus ook daar morgen maar evrn voor aan de slag.
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt Mirande daar zal ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie cadeaudoosje! mooie vrolijke kleuren en heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat hebben we toch een leuke hobby, dat je helemaal je eigen draai kan geven aan het te geven cadeautje. Het doosje is super leuk geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gedaan. Echt prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miran,
    Beetje late reactie, maar ook bij mij komt het bloggen er niet echt van de laatste tijd! Je hebt weer een leuk kadootje gemaakt voor de juf. Zo attent van je!
    Fijne dag,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Mirande, wat een super leuk doosje heb je gemaakt! Erg mooie kleuren ook! Daar zal de juf blij mee zijn geweest! :) Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande