woensdag 4 september 2013

Op een mooie toekomst!

Hallo allemaal,
 
Mijn eerste werkweek zit er inmiddels alweer op. En ik zit weer helemaal in mijn ritme wat het werken betreft. Nu nog even het ritme thuis weer oppakken. Maar dat gaat vast ook heel snel. Ik ben op dit moment nog wel druk met schilderklusjes dus het scrappen moet nog even wachten.
Maar dit kaartje heb ik in mijn laatste vakantieweek gemaakt voor een collega die een eigen huisje heeft gekregen. Het papier komt uit een glitterblokje van de Action. Wat een leuk papier! Het vintagelintje komt van de markt.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenge:

http://decreatievezebra.blogspot.be/2013/09/maandchallenge-1-september-alles-mag.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2013/07/hobbyvision-challenge-18-romantische.html
 
Ik wens jullie een hele fijne avond en morgen lekker genieten van een mooie nazomerdag.
Groetjes Mirande

21 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk kaartje weer. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirande,
    Wat een schattig kaartje is het weer, lief stempeltje,prachtige bloementoef...superleuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt wel een beetje dat het papier geborduurd is. Leuke kaart geworden. Succes met schilderen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirande

    Het is een prachtig kaartje, erg mooi van kleur en met mooie details.
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Merle.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje van een kaart weer, wowwwie !
    En jij ook genieten morgen van het zonnetje ☼

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje en mooi afdrukje ook voor je collega.
    Hoop dat je inmiddels het ritme overal weer te pakken hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje en inderdaad, je komt vanzelf weer in het ritme he !
    Nu moet ik enkel nog het knutselritme terugvinden :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk papier! Ik vind je kaart super mooi geworden. Gek altijd he, hoe snel het werkritme er altijd alweer in zit. Zelfs na zo een lange vakantie. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Mirande,mooi papier heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje Mirande, je collega zal er heel blij mee zijn geweest. En wat goed dat je al weerin je werk ritme zit en laat dat huis nog maar een beetje zitten, want het worden heerlijke warme dagen!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miran,
    Leuke kaart heb je gemaakt.
    Je hebt mooi papier gebruikt! Af en toe heeft de action echt leuke blokjes he!
    Fijn dat je je werkritme weer te pakken hebt. Het thuis ritme duurt altijd wat langer he, hihi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lief kaartje Mirande, dat zal vast wel gewaardeerd worden, altijd leuk als er iemand aan je denkt met al die drukte en nieuwe dingen om je heen. groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mirande,
    voor je het weet zit je weer in het ritme van school en sport etc. Maar wat een topvakantie was het door het weer!
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je collega. Die tag is ook weer zo gaaf, vergeet ik vaak...heb ik het kaartje klaar en dan denk ik: ach ja, dat had ook gekund, maar is alles al vastgeplakt!
    Heel goede reden voor een kaartje! Groetjes, en een fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig je kaartje voor je collega Mirande!
    Inderdaad dat schoolritme zit er zo weer in maar het is wel wennen, tenminste ik was wel moe na de eerste week.
    Succes met je verfklusjes!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi kaartje Mirande!
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blogger doet de laatste tijd weer rare dingen zie ik, dit kaartje komt nu pas in mijn leeslijst tevoorschijn, maar ik zal toch zweren dat ik hem al gezien had en ook gereageerd, of ik word gek of blogger. Maar goed ik wijk weer eens af, ik vind hem helemaal super Mirande, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi kaartje Mirande! Leuk die Tilda aan de champagne ;) papier is erg tof!! Waar zouden we zijn zonder de Action, ik blijf me verbazen over die winkel haha.
    Groetjes annika

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé het spookt hier op blogger, dacht bij mezelf eh volgens mij heb ik dit al eerder gezien en ja hoor dat klopt, want mijn reactie staat hier al boven, vreemd dat je kaart nu weer in de leeslijst bovenaan terecht komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart! Leuk papier, en heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande