woensdag 18 september 2013

Van harte gefeliciteerd!

 
 Hoi, hoi,
 
Mijn lieve knutseltante vierde onlangs haar 85e verjaardag. En tja voor een knutseltante doe je wel extra je best om een leuke kaart te maken. Uiteindelijk is het dit setje geworden. Een kaart met een doosje.  De verjaardagskaart is gemaakt met glitterpapier uit een blokje van de Action. Erg favoriet bij mij, want ik geloof dat dit al mijn derde kaartje is met die mooie papier. Een een doosje met thee en chocola. Ik heb het doosjes ergens op internet gezien, ik weet helaas niet meer waar ik het vandaan heb.
Ik vond het kaartje zelf nogal dru,k maar ik heb inmiddels de tip van Diana gekregen om het kaartje iets groter te maken. Ik maak ze nu altijd 13.5 bij 13.5. Maar de volgende keer ga ik ze echt iets groter maken. Bedankt Diana voor je tip. Hopelijk blijft er dan voor mijn gevoel wat meer lege ruimte over. De afbeelding heb ik gekleurd met Derwent potloden. Bij de Action zag ik een bus geurloze terpentine staan en daar heb ik mijn doezelaar ingedoopt. Ik moet zeggen dat het me goed bevalt en het is een stuk goedkoper dan de kleine potjes terpentine, die je bij de hobbywinkel koopt. De kaart heb ik versierd met veel creatabels, kantjes, bloemen, wondgaas, touwtjes en plakparels.
 
 
Hieronder een foto van de binnenkant van het doosje.

 
 En nog een foto vna het doosje alleen.
Ik wens jullie een hele fijne woensdagavond en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



17 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende set heb je gemaakt daar gaat ze heel blij mee wezen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk doosje en bijpassende kaart. Echt een leuke manier om iets kleins te geven. Mijn kaarten zijn ook altijd 13,5 x 13,5 dat vind ik juist wel een fijn formaat, ook voor de enveloppen. Maar jij hebt met al je mooie versieringen wellicht iets meer ruimte op je kaart nodig dan ik met mijn tapejes haha. Nou ja, ik maak natuurlijk ook wel papier-kaarten, maar ik heb er gelukkig genoeg aan. :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart en verassingsdoosje met chocola en thee heb je gemaakt. Nah ik vind het reuze meevallen, met de drukte op de kaart, ik vind er niets storend aan. Maar ja je eigen gevoel hé :)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie creaties.
    Maak mijn kaartjes meestal 15x15.
    Heb de reukloze terpentine nog niet gezien bij de action

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zeg. De kaart vind ik prima. Reukloze terpentine is in literflessen te koop bij de action. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit supermooi gemaakt voor je knutseltante van 85 jaar Mirande, ziet er helemaal super uit. Wat zal ze daar blij mee zijn. Zelf maak ik altijd mijn kaartjes in de maten 14,5 x 14,5 of soms in 15 x 15. Dan lijkt het inderdaad vaak minder druk maar dat vind ik bij jou eigenlijk helemaal niet opvallen hoor.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirande,
    Wat een prachtige set bij elkaar, leuk dat doosje met inhoud en je kaart is ook prachtig, ik maak mijn kaarten ook altijd 15x15 cm..dan komt alles net iets mooier uit..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk presentje heb je gemaakt voor je tante hier zal ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat mooi gemaakt voor je tante, echt
    geweldig leuk zo'n setje, en die hartjes rand is
    ook zo gaaf ☺

    Een fijne week nog,
    liefs Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mirande

    Wat heb je een prachtig setje gemaakt voor je 85 jarige knutseltante, die zal alles wel helemaal bestudeerd hebben hoe je het gemaakt hebt. Leuk dat ze ook nog steeds knutselt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie cadeauset heb je gemaakt Mirande,ik denk dat je tante dit wel gaat waarderen.Persoonlijk vind ik je kaart niet (te)druk,maar dat is voor iedereen verschillend.Die hartjesstans komt heel mooi uit vind ik,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dus daar heb jij het van...van die leuke knutseltante...weet je meteen wat je toekomst is haha...gezellig toch!
    Erg prachtig gemaakt dit setje.
    Leuke tip van de terpetine.
    Wat zal je tante er blij mee zijn..enne ik vind de kaart ook niet te druk hoor!
    Fijne week verder
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tjee...prachtige creaties heb je gemaakt, zo passend bij elkaar.
    erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mirande,
    wat een prachtige kaart en doosje !
    Ik ben er helemaal fan van hoor !
    Het papier is inderdaad heel erg mooi !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart en doosje voor je tante, een prachtig cadeautje! Mooi papier in mooie kleuren en mooie details! De vlinder op het doosje is ook heel leuk! Allebei super mooi gemaakt!! groetjes Marlies
    PS ik maak mijn kaarten altijd 14,5 x 14,5 dan heb je inderdaad net iets meer ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig zeg, wat een ontzettend leuk kadootje heb je zo, heel mooi!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig zeg! Heel mooie samenhang tussen de 2! Super leuk geven en vooral krijgen!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande