donderdag 28 juni 2018

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Hoi, hoi

Hier weer een berichtje van mij. Wat is de nieuwe babymal toch leuk om mee te werken. 
Het is de mal 470 713 660 uit de collectie van juni 2018.

Dit keer heb ik er een zwangerschapskaart van gemaakt. 
De mal heb ik overgetrokken op blauw cardstock. De letters heb ik overgetrokken en uitgeknipt uit designpapier van Fab scrap. Ik heb ze daarna nog een keer op donkerblauw cardstock geplakt en nog een keertje uitgeknipt. 

Ik heb daarna een Koala beer met een baby koala gemaakt van donker en licht grijs cardstock. De Koala heb ik gemaakt met de collectables van Marianne Design. Col 1448.



De tekst gefeliciteerd heb ik eerst gestempeld met scrabbleletters stempels. Daarna heb ik ze uitgeknipt en opgeplakt als een soort slinger. Het babyflesje links onderin de hoek heb ik ook gemaakt met een collectables van Marianne.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande