woensdag 1 augustus 2018

Girls just wanna have fun!



Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo met deze leuke sketch. 


Dit is mijn bijdage voor deze challenge. 

Ik heb met deze sketch deze kaart gemaakt voor een aantal knutselvriendinnen waarmee ik zeer binnenkort weer een heel weekendje mee op pad mag om lekker te scrappen. Heerlijk, het duurt nog even voor het zover is maar ik heb er nu al zoooveel zin in!


De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock en daarna op craft.  Het designpapier is een Joy-Nooor design, Vintage Soul.Het stempelafdrukje wat ik gebruikt heb is van Art Impression. Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Op het wegwijsbordje, craftables van Marianne, heb ik enkele stempeltjes verwerkt, die ook bij de stempelset horen. 

Het woord Appelscha heb ik er zelf op geschreven. 



Achter het stempelafdrukje heb ik een pocket gemaakt waarin ik twee labels heb verstopt. Deze labels heb ik gemaakt met de labelpons van Vaessen. Aan de labeltjes heb ik bijpassende lintjes geknoopt en een klein bedeltje van een tasje om lekker te shoppen.
Want dat is ook iets wat we altijd doen tijdens ons weekendje weg.




Wil je ook mee doen met de challenge? Maak dan zelf ook een leuke kaart n.a.v. deze leuke sketch maar gebruik wel deze mal van Dutch Doobadoo.




En wie weet win jij wel een mooie prijs. Heel veel plezier en succes. 

Groetjes Mirande


2 opmerkingen:

  1. Super!!! Wat een idee. Wij gaan een weekend naar Oldebroek. Ook al zo gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb helaas deze mal niet. Ik zou op vakantie eens kijken of ik deze kan scoren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande