vrijdag 10 augustus 2018

Veel liefs




Hallo allemaal,

Met de labelmal van Dutch Doobadoo, de Dutch Shape Art A5 Tag  
470.713.125 heb ik dit kaartje gemaakt. 

Ik heb de basismal overgetrokken op wit en roze cardstock. 
Daarna heb ik het designpapier van Joy gebruikt, Vintage Soul.
Het stempeladrukje is van  My Favorite Things.
Dit afdrukje heb ik gemat op groen en roze cardstock.
 Achter het afdrukje heb ik een pocket gemaakt.
Met de grote labelpons 3 in 1 Tag van Vaessens heb ik dit labeltje gemaakt. 




Door een stukje tule met glitters en wat lintjes aan het labeltje te knopen ziet
 het er net wat fleuriger uit. Op het labeltje heb ik de tekst Veel liefs gestempeld.
 Op het labeltje heb ik nog een randje gemaakt met een fineliner.


 Een deel van de bloemen zijn ook gestempeld en gekleurd met Faber Castell potloden.
 Ook de toekan en de schildpad zijn stempelafdrukjes uit dezelfde serie van My Favorite Things.


Tussen de gestempelde bloemen heb ik kleine bloemetjes geplakt, 
die ik gemaakt het met een kleine bloemenpons. Op de kleine bloemetjes heb ik pareltjes geplakt in verschillende kleurtjes, die passen bij het designpapier. 


Tussen de bloemen heb ik bladeren geplakt, die ik gemaakt het met de stans van Joy, Leaves.


De bloem in het haar van de danseres en haar topje heb ik bewerkt met de 
Nuvo Auqa Shimmer, glitter gloss. 
Ik ben zelf helemaal weg van dit stempeltje dus er zullen vast nog wel wat kaartjes volgen met dit lieve meisje. 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande