vrijdag 31 augustus 2018

Kerst met Berry en Daisy


Hallo allemaal,

O wat ben ik toch een bofkont. 
In één week tijd heb ik twee design pakketten gekregen. 
Eén van Dendennis met de onwijs leuke mallen van Little Woodland Adventures. Ik ben er direct mee aan de slag gegaan. Wat zijn ze ontzettend lief!!!!😍


En natuurlijk de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Ook deze maand zijn er weer heel veel leuke mallen uitgekomen. Dus ik heb me zeker niet verveeld de afgelopen weken. Gelukkig had ik nog vakantie dus tijd genoeg om lekker te knutselen.
Met de ticketmal van Dutch Doobadoo, 470.713.684, heb ik deze kerstkaart gemaakt.


 O wat is dit toch een leuke mal!

Ik heb de basismal overgetrokken op wit cardstock en uitgeknipt. Daarna ben ik mijn papierkast maar eens ingedoken voor kerstpapier. Ik kwam nog wat restjes tegen van een oude kerstlijn van Maja Design en daar ben ik mee aan de slag gegaan.


Op de voorkant heb ik een kerstmal verwerkt, die heb ik uit blauw glitterpapier gestanst. Deze mal heb ik op een witte uitgestansde cirkel geplakt, deze cirkel heb ik bewerkt met grijze oxide inkt. In het midden van de cirkel heb ik het lieve beertje van Dendennis gebruikt, Berry Bear.

Ik heb Berry nog een kerstmuts gegeven, die heb ik gemaakt met de collectabels van Marianne, de COL 1438.

De witte rand en het bolletje heb ik uit een wattenschijfje gestanst. 


De stempeljtes, die ik op de voorkant gebruikt heb zijn van Joy, Clear stamps Happy Holidays, 6410/0 112.

Aan de binnenkant heb ik bovenaan een borderstans gebruikt met kerststerren. Deze is van Noor.
En daarna ben ik met Daisy Deer aan de slag gegaan.



Hierna heb ik de kaart afgemaakt met wat sterren en sneeuwsterren die ik geponst en gestanst heb. Op de sneeuwsterren heb ik nog enkele plakparels verwerkt

Daisy doet een wens en heeft daarom haar pootjes voor haar oogjes.
Wie weet komt haar wens wel uit.



Ik hoop dat we jullie weer op wat ideetjes hebben kunnen brengen. 

Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van Joyce.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.


Groetjes Mirande

29 opmerkingen:

  1. Ook met de ticketmal kun je alle kanten op. Mooi gemaakt hoor!
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kerstkaarten worden steeds minder traditioneel.... Heel erg leuk!!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig kaartje ook deze is heel mooi groetjes maartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Mirande dat ziet er weer superleuk uit
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet zo mijn ding, Wel mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n lief kerst kaartje
    Wordt helemaal verliefd op de mal.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig kaartje Mirande!
    De mal kan je alle kanten mee op.
    Het ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes heb je deze week gekregen
    Super leuke kaart heb je ermee gemaakt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo die is prachtig Mirande....zo gaaf die ticketmal van DDBD...en ook hele leuke beertjs erop gemaakt...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke kaarten heb je met de ticketmal,Berry Bear en Daisy Deer gemaakt. Mooie blauwtinten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die combinatie met die ticketmal en de bearen. Heel tof

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kerstkaartje, Mirande.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje! Ik wist niet dat die mal van DDBD er ook was! En die beertjes zijn zo enig! Je hebt er een leukerd van gemaakt met zijn handjes voor de ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super lief kerst kaartje met deze lieve diertjes er bij en de mooie circel samen op deze mal

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig de ddb malken. Ik heb er echt al veel. Maar een favourite mal ideze wel. Mooi gebruikt, helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook jij hebt een prachtige kaart gemaakt voor deze bloghop.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mirande , hij is zo super, de ticket mal gecombineerd met ddennis. Echt ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie creatie Mirande, wat een leuke mal!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel lief kaartje geworden. Mooie kleuren en helemaal passend voor de tijd van het jaar natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie creatie in de winterse kleur blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje ook weer!! Leuk idee met het rendiertje, echt gewoon te schattig!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Idd bofkont! Wat heb je een lieve kaart gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Niet 1 maar twee mooie creaties met deze schattige diertjes en de mal, prachtig!
    Nooit aan gedacht om iets uit een wattenschijfjes te stansen.
    De pootjes voor de ogen om een wens te doen haha om dit te bedenken moet je toch echt kleuterjuf zijn....ik hoop dat het je bevalt. Dit jaar zit ik na 34 jaar kleuters in groep 3 ...ik heb zo'n medelijden met ze...vooral dat alsmaar luisteren en stilzitten pffffff.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super schattig kaartje is het geworden Mirande. De kleur combinatie vin ik ook erg mooi. Je bent zeker een bofkont,hihi. Ze zijn echt te gek het de Dendennis beestjes. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is so cute. Love the colours and your design.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig Miranda, een echte bofkont laten we eerlijk zijn wil dat nu niet met de nieuwste materialen aan de slag te gaan! Maar als je alles uit je eigen beurs moet betalen zal je keuze moeten maken. En met zo'n mooie bloghop kan je zien wat de mogelijkheden zijn en zo een goede keuze maken!
    Je creatie is prachtig met vele mooie details.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande