zondag 16 september 2018

Gefeliciteerd met jullie dochter


Hallo allemaal,

Voor mijn collega heb ik dit geboortekaartje gemaakt. 
Ze is in de vakantie bevallen van een prachtige dochter, Linn.
Ik heb voor dit kaartje drie kleuren uit de papiercollectie van Papicolor gebruikt:
 Roze original color 959
Creme original color 903
Grijs original color 961

Dit mooie papier kun je bestellen door op bovenstaande link te klikken. 

De kleurenwaaier van Papicolor is echt ideaal om snel de juiste kleuren bij elkaar te zoeken.  Deze kun je uiteraard ook bestellen. Klik dan op de onderstaande link


De basiskaart heb ik gemaakt met het grijze papier.
 Hierna heb ik twee een iets kleiner stuk gebruikt in een andere kleur. 


In het midden van de kaart heb ik een vierkant schuin op de basiskaart geplakt . 
Ook bij het vierkant heb ik weer dezelfde drie kleurtjes gebruikt.  
Hierop heb ik de stans, Gerti's block molds van Joy verwerkt. (6002/1043)
Dit is echt een hele leuke stans. 
Ik heb de stans twee keer uitgedraaid, 1x in het creme en daarna nog een keer in het grijs. 
De kleine grijze vierkantjes heb ik weer terug geplakt in de witte. Dat geeft een heel leuk effect. 
In het midden heb ik met de stans van DenDennis, Heather Hedgehog, dit lieve egeltje gemaakt. Ik heb hiervoor weer het grijze papier gebruikt maar dit keer in combi met kraft en zwart. 

zwart original color 901

Het lijfje van kraft heb ik nog bewerkt met wat bruine inkt.


Daarna heb ik nog wat tekststempels gebruikt, een stans van een slinger waarop ik de naam van het kindje heb geplakt  en enkele takjes met wat bloemetjes links onderin de hoek. Daarna heb ik het kaartje snel verstuurd naar de trotse ouders en die waren er erg blij mee.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande