vrijdag 21 september 2018

Kerst in het bos


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik alweer een kerstkaartje om te laten zien. Ik ben echt goed op dreef al zeg ik het zelf. 
Met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo, Shape Art 470.713.166 Bookmark 3,  heb ik deze kerstkaart gemaakt.

Voor deze kerstkaart heb ik alle drie de nieuwe stansmallen van Dendennis gebruikt.
Ik ben er echt helemaal fan van. Wat zijn ze toch leuk.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit en blauw cardstock. Het designpapier is van Maja.
De figuurtjes heb ik voor het grootste deel  uit papier van Dendennis gesneden, Little Woodlands Adventures, Uni Colors.

Berry Bear

Het woordje Christmas aan de bovenkant heb ik gemaakt met een stans van Joy. De sterren heb ik nog een keer uit glitterpapier gestanst. 
Het sneeuwt in het bos, de sneeuwvlokjes heb ik gemaakt met piepschuim bolletjes met glittertjes, deze heb ik vorig jaar een keer bij de Zeeman gekocht. Wanneer je ze halfdoor knipt heb je hele leuke sneeuwvlokjes.

Daisy Bear

De tekststempel, die ik gebruikt heb komt uit de stempelset Clear Stamps, Happy Holidays van Joy. 
De kerstcadeautjes heb ik gemaakt met de Party assecoires set van Dendennis.
De kerstbomen heb ik gemaakt met een wat oudere stans.

Heather Hedgehog


Met de nieuwe mallen van Dendennis kun je dus ook hele leuke kerstkaarten maken en daarvoor heb ik deze leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes op hebben kunnen doen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en lief winters tafereel Mirande. Een hele vrolijke creatie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op deze mal kun je best wat kwijt en dat is voor zo'n tafereel best handig. Heel leuk wintertafereel heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie. Zo leuk die diertjes bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande