donderdag 27 september 2018

Herfst


Hallo allemaal,

De nieuwe collectie ligt weer in de winkels. En wat zitten er weer leuke mallen bij. 





Wat moet je doen?
* Ga tussen 27 september en 29 september 2018 langs de blogs van alle Dutch Doobado Design Team Leden en laat een leuke reactie achter.
* Wanneer je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten kom je terug op het blog van Dutch Doobadoo en laat ook hier een leuke reactie achter.


Wa tleuk dat jullie weer mee doen met onze bloghop.
Ik mocht dit keer met de nieuwe herfstmal en de mal van de kleine paddestoel  aan het werk.
De Dutch Doobadoo  Card Art Paddestoelen 470.713.691


En de Dutch Doobadoo Herfstmal 470.713.688



Ik maakte een herfstkaartje.
Voor dit kaartje gebruikte ik de papierlijn Falling Leaves van  Joy/Noor design.


De stempeltjes zijn van My Favorite Things.
Ik heb de egeltjes en de eikeltjes ingekleurd met Faber Castell.


De kaart heb ik verder met verschillende herfstmallen aangekleed, zoals het spinnenweb, herfstblaadjes, paddestoelen en het gras.

En natuurlijk heeft Dutch Doobadoo ook deze maand  nog meer leuke mallen uitgebracht, die jullie wellicht tijdens deze bloghop al tegen zijn gekomen. 

Ik hoop dat we jullie weer op wat ideetjes hebben kunnen brengen. 

Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.


Groetjes Mirande

18 opmerkingen:

  1. Wat een feest op je kaart.
    Zo leuk dat je de paddenstoel er ook nog bij gebruikt hebt.
    Stiekem een feestje in het herfstbos.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem helemaal geweldig geworden, leuk de combinatie van de paddenstoel en de letters en dan die leuke egeltjes maken er een gezellige boel van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie uitgewerkte herfstkaart fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb weer heerlijk gehopt langs alle kaarten geweest de ene creatie is nog mooier dan de ander, heb weer leuke ideetjes op gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk deze kaart 2 mallen gecombineerd, super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf lief kaartje, mooie kleuren gebruikt en de stempels zijn ook zo leuk!
    Weer genoeg inspriratie...

    Liefs Nolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke en gezellige herstkaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super grappig en leuk kaartje met de tekst.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuk geheel is dit geworden. Die herfstdiertjes lijken voor de lettermal gemaakt en wat leuk zoals je die paddenstoel aan het begin ook nog gebruikt hebt. Een heel vrolijk herfsttafereel om van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is er veel moois te zien op je kaart Mirande.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Wat een schitterend tafereeltje is dit geworden. Heel veel leuks te zien op dit projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik sla deze even op. Mooie combi gemaakt. Groetjes Wilma Huizinga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook een prachtige herfstkaart,erg gezellig .
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook hier weer een pracht exemplaar, Mirande. Lieve pastelkleurtjes en toch zo herfstachtig! Knap dat je die designletters zo strak erop krijgt. Voor mij nog wel een dingetje ;) Iig wel weer een mooi idee erbij.
    Gr Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande