donderdag 13 september 2018

Merry Christmas


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik weer een kerstkaartje gemaakt, het is een soort doosje. 
Ik heb hiervoor deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 


Dutch Box Art Popupbox A4, 470.713.050
Ik heb de basis overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik Design papier van Maja Design gebruikt, 
ik vind dit nog steeds heel erg mooi papier voor de kerst.
 Blauw is echt wel mijn kleur met de kerst.
 Ik houd toch minder van de traditionele kleurtjes. 


In het doosje heb ik twee kerstbomen gemaakt. 
Hiervoor heb ik ook de kerstbomenmallen van Dutch Doobadoo gebruikt. 
Dutch Fold Card Art Xmas Tree 470.713.643 2x


Verder heb ik een stempel van Wild Rose gebruikt.
 Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Het ballonnejte heb ik met de Nuvo Glittermarker voorzien van een glitterlaagje
 maar dat is op de foto minder goed te zien. 


De kerstster heb ik gemaakt met een stans en de tekst Merry Christmas ook . 



Verder heb ik nog wat sneeuwsterren gemaakt met een pons en 
in het midden heb ik een plakpareltje geplakt. 


Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel. 
Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande