donderdag 4 juli 2019

Bedankt juf! Fijne zomer.


Hallo allemaal,

In de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo zit ook weer een heel leuk doosje. 
De Dutch Doobadoo Art Scallop A4
470 713 057

Ik heb met dit doosje een bedankje voor de juf gemaakt. 
Het doosje heb ik overgetrokken op wit cardstock en daarna 
heb ik het vrolijke design papier van Joy/Noor design gebruikt. 
Ik heb het doosje verder aangekleed met enkele zomerse stansen, zoals 
de van de Flamingo van Marianne Design. 
De palmboom is ook van Marianne. 
De slingers heb ik ook gemaakt met stansjes van MFT


Met de stempelset "Bedankt" heb ik de tekst "Bedankt voor het fijne schooljaar" gestempeld. 
De slingers met de tekst "Fijne zomer" heb ik gemaakt met de 
vlaggenstans van My Favorite Things. 


De slippers en de schelpjes zijn ook van Marianne.
Met bruine distress inkt heb ik de schelpjes een beetje bewerkt. 


In het doosjes zitten snoepjes om de juf te bedanken voor het fijne schooljaar.
Er moeten nog meer bedankjes gemaakt worden, dus ga ik snel weer aan de slag. 
Dus wie weet tot snel.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige en leuk zomers doosje heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinnde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat zal de juf helemaal te gek vinden! Wat heb je dit leuk gemaakt. Vrolijk en zomers.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande