zaterdag 27 juli 2019

Hoera 11 jaar!




Hallo allemaal,

Hieperdepiep Hoera mijn dochter Merle is 11 jaar. 
Natuurlijk hoort daar ook een mooie kaart bij.
 Merle is dol op alpaca's dus toen deze leuke nieuwe stans van 
Marianne Design uitkwam viel die direct in mijn winkelmandje😊. 
Ik heb immers een goed excuus toch😂

Ik ging aan de slag met deze Dutch Doobadoo Shape Art cross mal 470 713 179


Ik heb de basiskaart 2 keer overgetrokkken op creme cardstock 
en 2 x op designpapier Vervolgens heb ik alles uitgeknipt,
 de randjes van het designpapier voorzien van een laagje witte gesso 


en daarna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stans mallen. 
Waaronder deze leuke alpaca. 


De cadeautjes en de ballonnen heb ik gemaakt met de stansen van Dendennis. 


Het verjaardagsslingertje heb ik gemaakt met een stans. 

De tekst gefeliciteerd heb ik gemaakt met een stempelset, 
die je alleen bij Scrap en Co kunt kopen in Klarenbeek.
Het leuke aan deze stempel is dat je de letters kunt inkleuren 
maar ook kunt voorzien van bijvoorbeeld streepjes zoals ik nu gedaan heb. 
Zo kun je de tekst altijd aan passen aan je kaart. 
De letters "Hoera 11" heb ik gemaakt met de letterstans 
die hoort bij het letterbord van Marianne Design. 


Merle was erg blij met haar verjaardagskaartje. 
Ze heeft dit jaar zelfs 2 x een kaartje gekregen. 
1 kaart op de dag dat ze echt jarig was en de andere kaart op de dag 
dat ze het vierde voor familie en vrienden. 
Tja als je zo gek van alpaca's bent dan vind je dat alleen maar heel erg leuk!
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat je twee kaartjes voor haar maakte! Zal ze best gaaf gevonden hebben. En dan is er echt geen excuus meer nodig om de alpaca te kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande