maandag 15 juli 2019

DenDennis gaat naar zee





Hallo allemaal,

DenDennis heeft weer een leuke nieuwe tekenmal uitgebracht. 
Dit keer is het deze vorm.

Ik heb er deze zomerse kaart mee gemaakt. Ik word hier zo blij van.
De zee is altijd al erg favoriet bij mij dus wanneer ik met dit thema een
kaartje mag maken is dat helemaal leuk.
.
Deze nieuwe mal trek je eerst helemaal om met een potlood.
Denk er aan dat je de vier vouwlijnen ook even overtekent,
dit kun je doen door met je potlood door de binnenste lijnen heen te gaan.
Vervolgens knip je de basiskaart uit en gum je de potloodlijntjes weg.
Denk eraan dat je ook nog een lijn insnijdt. Hier kun je straks het bovenste deel van de kaart door heen steken zodat er soort standaard ontstaat en de kaart dus kan blijven staan.

De stippellijnen gebruik je voor het design papier.
Ik heb eerst de stippellijnen gebruikt voor het blauwe cardstock,
hierna heb ze nog een keer overgetrokken op designpapier. Het designpapier heb ik iets kleiner uitgeknipt zodat je ook nog een randje van het blauwe papier zichtbaar blijft.
 Dit maakt de kaart net iets chiquer. 


Vervolgens ging ik aan de slag met de mal van DenDennis, Naked Dendennis.
Het zwembroekje maakte ik met de Dendennis Party outfits stans.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen 
die bij het thema "De Zee, het strand" passen. 




En toen was mijn kaartje af. 
Ik zeg "DenDennis, ik wens je een hele fijne vakantie aan zee". 
Veel plezier. 
Bedankt dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen op mijn blog. 
Ik plaats regelmatig kaartjes dus wie weet tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk Mirande! Een echte vakantie kaart! Mooie mal trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vakantiekaartje!! Krijgt er meteen een vakantiegevoel bij!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande