dinsdag 23 juli 2019

Hiep Hiep Hoera 11 jaar!



Hallo allemaal,

Ik maakte dit keer een verjaardagskaartje voor onze dochter.
 Afgelopen donderdag is ze alweer 11 jaar geworden.
 Ze is helemaal gek van Alpaca's. 
Dus toen de leuke stans van Marianne Design uit kwam 
moest ik die natuurlijk aanschaffen. 😊 Wel een goede reden om weer een nieuwe stans te kopen vinden jullie ook niet?😋😂
Ik gebruikte ook het letterbord van Marianne Design.
 Bianca heel erg bedankt dat ik deze even van je mocht gebruiken. 




Het cijfer elf heb ik ook met een stans van Marianne Design gemaakt. 


Het cadeautje en de ballonnen heb ik gemaakt met stansen van DenDennis uit de Party Collectie. 


Dit weekend geeft haar vriendinnetje een verjaardagsfeestje. 
Ik mag dus nog een keer een alpaca kaart gaan maken. 
Wat vervelend. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je dochter!! Wat zal ze blij zijn geweest met deze onwijs toffe kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, is het alweer 11 jaar geleden?? Ik zie me nog op kraambezoek zitten in de tuin.. Van harte gefeliciteerd met Merle. Je kaart is heel gaaf. Hihihi...grappig, allebei het letterbord gebruikt voor onze dochters en vandaag gepubliceerd..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande