vrijdag 29 mei 2020

Beer bakt een taart




Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag is de nieuwe mal met de kleding voor de beer utigekomen.
Wat leuk he dat we de beer nu ook aan kunnen kleden?
Om jullie nog wat meer ideetjes te geven hebben we een extra bloghop
georganiseerd boordevol aankleedtips voor jouw beer.



Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeld


Ik gebruikte hiervoor deze mallen





Dutch  Card Art Berenjacht A 5
470 713 788

Dutch Shape Art Diamond
470 713 190

en natuurlijk de nieuwe kledingmal

Ik heb voor de basiskaart de shape art mal gebruikt en
 1x overgetrokken op creme cardstock. 
Hierna nog 1x op designpapier.
Nadat ik alles heb uitgeknipt heb ik het op elkaar geplakt.
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de beer. 
Voor de beer heb ik kraft en creme cardstock gebruikt. 
Ik heb alle randjes de losse onderdelen van de beer bewerkt
 met bruine inkt voordat ik de beer in elkaar geplakt heb.


Ik heb daarna de kledingmal gepakt en heb de mal van het jurkje gebruikt. 
Deze heb ik overgetrokken op creme cardstock. 
Deze heb ik op de buik van de beer geplakt met foamtape. 
Hierna heb ik het schortje gemaakt. 
Hiervoor heb ik de overgooier gebruikt maar ik heb deze wel wat smaller gemaakt.
Met een zwarte en witte fine-liner heb ik nog wat accenten aangegeven.


De bakkersmuts heb ik gemaakt van een rechte strook papier 
en hierboven op heb ik een wolk geplakt, deze heb ik zelf geknipt. 
Hierna heb ik met een grote en kleine hartjes pons 
nog wat hartjes uitgeponst die ik op het schortje geplakt heb. 
Maar ik heb ze ook als oortjes en handjes gebruikt. 


Hebben jullie de voeten van de beer gezien?
Wat zijn ze schattig he?
 Ik heb ze onderaan pootjes gegeven door zelf halve wolkjes te knippen 
en deze met foamtape op de pootjes te plakken.

Deze bakkersbeer heeft in haar ene hand een taartje.
Het taartje heb ik gemaakt met een collectable van Marianne Design. 
Deze past perfect bij deze bakkersbeer. 
Op de slagroom heb ik enkele plakparels in verschillende kleurtjes 
geplakt zodat het net  spikkels in de slagroom lijken. 
In haar andere hand heeft ze een bordje vast met de tekst "Have a nice day"
Deze tekst heb ik stempeld met een set van Jocelijne Design.
Ook de andere teksten op de kaart zijn van Jocelijne Design.

Wat is de berenmal met de kledingmal toch onwijs leuk. 
Ik weet zeker dat ik nog vele beren hiermee zal maken. 
Wisten jullie al dat er een speciale Facebook pagina is 
waar jullie berenideetjes op kunnen doen maar 
ook je eigen berencreatie kunt delen. 
Wordt ook lid van deze groep en deel jouw creaties met ons.


Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Lieve groetjes Mirande



11 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke beer! Geweldig met de bakkersmuts en cupcake! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is super gaaf Mirande,heel erg leuk.
    De bakkers spullen staan er ook zo gezellig bij.
    Het zijn weer geweldig leuke mallen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bakkersbeer heb je ervan gemaakt. Echt een schatje om te zien. Leuk ook hoe je de bakkersmuts hebt gemaakt. Mooi ook de zwarte en witte accentje eraan.

    Fijn en zonnig Pinkster weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik ben helemaal weg van het beertje, heb de spulletjes hier liggen om aan te beginnen, en deze beer wil ik zeker ook een keertje maken!
    Vind hem zo leuk!
    Groetjes en een fijn pinkster weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie en super leuke beer! Zo mooi op kleur gebracht en zo leuk met die cupcake en die bakkersmuts! Echt super schattig! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke beren kaart Miranda
    Wat enig een meisjes kok
    Fijne Pinksterweekend grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattige bere-bakster heb je gemaakt.
    Leuk dat schortje en de voetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee een bakkerbeer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om er een bakkersbeer van te maken.
    Er staan nu heel veel mensen extra in de keuken deze tijd, dus erg toepasselijk.
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke beer en die voetjes zijn ook grappig🙂leuk bedacht

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande