woensdag 13 mei 2020

Gefelicitaart! Tijd voor taart!



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik met een niewe mal uit de nieuwe meicollectie 
van Dutch Doobadoo die volgende week uitkomt 
 dit verjaardagskaartje gemaakt.

Ik gebruikte hiervoor de 
Dutch Shape Art
 470 713 190


Ik heb de mal 3 x overgetrokken. Eerst op creme cardstock, 
daarna een maatje kleiner op roze cardstock en 
daarna nog een maatje kleiner op het designpapier. 
De randjes van het desingpapier heb ik bewerkt met de distresser.


Hierna en ik aan de slag gegaan met de berenmal, 
die de vorige maand uitgekomen is.  
Deze mal is ook heel leuk om kinderkaartjes mee te maken. 
Ik heb er dit keer een verjaardagskaart mee gemaakt. 


Dutch Build up
470 713 788

Ik heb de beer gemaakt van kraft papier
 en de randjes bewerkt met bruine inkt.


Hierna heb ik met een zwarte fine-liner lijntjes 
getrokken op alle onderdelen van de beer.
Het neusje van de beer het ik gemaakt van roze glitter papier en een hartjes pons.
In zijn rechterpootje heeft de beer een banner vast met daarop
een gestempelde tekst. De banner is gemaakt met een roze stans van noor.
De stipjes heb ik gemaakt met een zwarte fine-liner.
De tekst is van Jocelijne Design.


De beer heeft een ballon vast waarop de leeftijd van de jarige te vinden is. 
In de ballon heb ik een shaker gedeelte gemaakt, 
waarin ik verschillende schutmaterialen gedaan heb.
Deze ballon heb ik gemaakt met een stans van My Favorite Things.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden. 
Bedankt voor julie bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande






2 opmerkingen:

  1. Een mooie vrolijke kaart met een schattige beer en een heel leuk idee met de leeftijd in het ballon. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de ketting BERENJACHT maakt u gebruik van kleinere beertjes, die tussen de latters zitten. Hoe maakt u die?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande