dinsdag 26 mei 2020

It's a girl


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik weer eens een geboortjekaartje gemaakt.
Hiervoor heb ik de onderstaande Dutch Doobadoo mal gebruikt. 



Dutch Shape Art Circle Eurolock A5
470 713 169

Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock. 
Vervolgens heb ik de mal nog drie keer gebruikt 
voor het ronde gedeeltje. Hiervoor heb ik roze carstock, 
kraft en wit cardstock gebruikt. 
Als laatste heb ik de ronde cirkel nog een keer gebruikt voor het designpapier. 
Dit papier komt uit het paper bloc Vintage Baby Girl. 

 

De plaatjes en kaartjes, die ik op het kaartje verwerkt heb horen bij deze papierlijn.


Onderaan het kaartje heb ik bij het plaatje nog een bloementoef gemaakt
met een leuk kantje. Door dit kantje zit eene roze lintje geweven. 
Achter het plaatje heb ik nog een hartje verwerkt, 
die heb ik gemaakt met een stans.
Helemaal bovenaan de kaart heb ik wat lintjes en een stukje jute geknoopt. 
Hieraan heb ik ook een bedeltje van knoopjes vastgemaakt. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 
Groetjs Mirande


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande