vrijdag 1 mei 2020

Gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Het is alweer mei dus ook deze maand hebben 
we weer een leuke challenge voor jullie bedacht. 
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een creatie
en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep op Facebook. 
Misschien win jij dan wel een leuke prijs met jouw creatie.


Dit is mijn voorbeeld


We hebben voor deze challenge  de onderstaande mal gebruikt.


Dutch Card Art A4  Birdhouse
470 713 770

Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier.
Ik heb het designpapier alleen op de voorkant van de kooi gebruikt.


Hierna heb ik 2 uiltjes gemaakt met de collectables van Marianne Design.
Ze zitten tussen de takjes en de bloemen.
Deze heb ik gemaakt met verschillende stansen.


De tekst 'gefeliciteerd' heb ik op een banner gestempeld. 
Bovenaan de vogelkooi heb ik wat klimop geplakt met daarbij 
nog een bloemetje. Op de bloemen heb ik in het midden een plakpareltje geplakt

Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden. 
Ik wens jullie heel veel plezier bij het maken van deze challenge. 
En hopelijk doen jullie ook deze maand weer gezellig mee.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande