dinsdag 14 juli 2020

Zonnige groetjes!



Hallo allemaal,

 De familie muis heeft besloten om maar een dagje naar de zee te gaan. 
Ik maakte deze zomerse kaart met deze Dutch Doobadoo mal.



Dutch Doobadoo Shape Art Alycia A5
470  713 191

Verder gebruikte ik  de collectables van Marianne Design.
Ik heb de basiskaart 4 x overgetrokken en uitgeknipt.
Hierna ben ik met 3 verschillende stansensets aan de slag
gegaan en maakte dit zomerse tafereeltje.
De golfjes maakte ik ook met een stans van een ander merk.
Ik heb designpapier uit blokjes van My Favorite Things gebruikt.
De tekststempeltjes zijn ook uit stempelsetjes 
van Marianne Design.

 

Ik word zelf wel vrolijk van dit soort zomerse kaartjes. En jullie?
Hopelijk wordt het een mooie zomer zonder 
dat het iedere keer al te heet is. Want daar houd ik 
dan weer niet zo van.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

  1. Wat een leuke zomerse kaart! Je andere creaties vind ik ook heel leuk dus ik ben je gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande