zaterdag 4 juli 2020

Gefeliciteerd met dit wondertje


Hallo allemaal,

Met deze mal kun je een babyschoentje maken. 
Ik heb voor de grote schoen gekozen toen ik deze kaart maakte.
Er zit ook een kleine mal bij, die ook erg leuk is voor op
geboortekaartje.


Dutch Card Art Babyschoen
470 713 787


Ik heb de basismal eerst overgetrokken op creme cardstock.
Daana ben ik aan de slag gegaan met designpapier.
De veter in het schoentje heb ik gemaakt van een lintje.
De baby is gemaakt met een stansmal van Jocelijne Design.

 

Hierna heb ik enekele tekststempels gebruikt om de tekstjes
op mijn kaartje te stempelen. 
De klavertjes zijn ook gemaakt met een stansenset van Jocelijne Design.


 

Ik ben wel benieuwd wat jullie van dit geboortekaartje vinden.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Veel werk en een prachtig resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig. Het komt zo mooi bij elkaar allemaal. Vind je tekst stempels zo leuk. Kun je vertellen welke dat zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande