woensdag 1 juli 2020

Challenge juli Hoera Feest!


 
Hallo allemaal,

Het is alweer juli dus ook deze maand hebben 
we weer een leuke challenge voor jullie bedacht. 
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een creatie
en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep op Facebook. 
Misschien win jij dan wel een leuke prijs met jouw creatie.
 

Dit is mijn voorbeeld


Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Daarna heb ik alle onderdelen van de kaart nog een 
keer overgetrokken op rood cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier.
Dit vrolijke papier komt uit een paperpad van My Favorite Things. 
Het middenstuk heb ik bewerkt structuurpasta van 
Dutch Doobadoo en deze mask


Dutch Mask Art Pepita Letters 15 x15 cm
470 715 620

In het midden van de kaart heb ik een onzichtbaar draadje
gespannen waaraan het beertje hangt. 
Dit beertje heb ik gemaakt met de stansen
 van Elisabeth Craft Design. 


 
De cadeautjes, ballonnen en het cupcakeje heb ik 
gemaakt met verschillende stansen. 
Daarna heb ik nog enkele tekstjes op de kaart gestempeld
Hier en daar heb ik mijn kaart nog bewerkt met een zwarte fine-liner.
Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden.


Ik wens jullie heel veel plezier bij het maken van deze challenge. 
En hopelijk doen jullie ook deze maand weer gezellig mee.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande