zaterdag 11 juli 2020

Hello Friend! Kopje Thee?



Hallo allemaal,

We hebben weer een leuke bloghop boordevol met ideetjes voor jullie 
georganiseerd met de build up oogjes, die nu in de winkels verkrijgbaar zijn. 
Hop jij gezellig met ons mee?




491.200.006 Sticker Art Build Up Ogen

Stickers Art Builde Up Ogen
491 200 006

Dit is mijn voorbeeld waarbij ik de stickeroogjes gebruikt heb.


Voor deze kaart heb ik 3 mallen van Dutch Doobadoo gebruikt. 
Als eerste deze labelmal


Dutch Shape Art Label A5
460 713157

en het theekopje


Dutch Card Art Cup A5
470 713 675
en de build up mal van de olifant.

Dutch Card Art Olifant A5 
470 713  795

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit en roze cardstock. 
Daarna ben ik aan de slag gegaan met designpapier uit een 
klein papierblokje van My Favorite Things. 
Het thee kopje heb ik ook drie keer overgetrokken
 zoals jullie op de onderstaande foto 
goed kunnen zien. Met een zwarte fine-liner heb ik nog
wat accent lijntjes op de kaart gezet. 



De tekstjes heb ik gestempeld.
De tekst "Kopje Thee" komt ui teen stempelset van Joy Aftenoon Tea.
De tekst "Hello Friend" is van My Favorite Things.

Met de stickeroogjes kun je je build up figuurtje steeds 
weer een andere gezichtuidrukking geven. 
Ik hoop niet dat jullie net zo verslaafd zijn geraakt
aan deze schattige olifant want dan zul je er waarschijnlijk
 nog heel veel gaan maken. hahaha



Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



15 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n hele leuke kaart met de olifant.
    Gezellig zoals hij in de beker zit, ik zie 'm al helemaal proppen ...
    Leuk met de 3 verschillende mallen bij elkaar.
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart weer met Ollie! Mooie combi met die mallen! Echt knap gedaan! Prachtig!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt en die oogjes zijn super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart . Kom er maar op om hem in een kopje te stoppen ,was vast erg proppen.
    Heel mooi geheel en die oogjes ga ik vast aan schaffen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cutie Ollie, dat kopje thee lust iedereen zo wel, ;-) leuk, vrolijk kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Ik word ook blij van de vrolijke kleurtjes van het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ben ik helemaal weg van.
    Wat een kei leuke kaart,met het olifantje.
    Zo een leuk idee.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind hem superlief Mirande...heb hem opgeslagen om ook eens te kunnen maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend gaaf gedaan Mirande....het olifantje is zooooo lief!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig is ook jouw tag geworden Mirande...heel mooie deze mallen samen met het schattige olifantje gecombineerd....en die kijkt zooooo lieflijk uit zijn oogjes...TOP!!!!
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Mirande deze lieve olifant die zo leuk uit zijn oogjes kijkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute Ollie in de beker, ik ben echt verliefd op Ollie, zo leuk en schattig. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande