donderdag 17 oktober 2019

Dikke kerstknuffel met xmas




Hallo allemaal,

Ook vandaag laat ik jullie weer een kerstkaart zien. Dit keer heb ik de xmas mal gebruikt.

Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock 
om vervolgens aan de slag te gaan met designpapier uit een leuk blokje van de Action. 
Vaak kan ik hier heel leuk kerstpapier vinden waar ik graag mee aan de slag ga. 
Op de voorkant van deze kaart heb ik ook nog een andere Dutch Doobadoo mal gebruikt. 

De Dutch Shape Art 2x Christmas Bells 15x17 cm 
470 713 722

Op de kerstkklok heb ik dit schattige olifantje verwerkt. 
Het is een stempeltje van My Favorite Things. 
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden
Achter het olifantje heb ik nog wat kerstbomen geplakt, deze heb ik gemaakt met verschillende stansen. 
Het olifantje heeft een ster vast, deze kwam uit mijn restafval bakje en paste goed bij deze kaart.
De binnenkant van de kaart heb ik ook nog gepimpt, dat zie je op de onderstaande foto.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande