maandag 28 oktober 2019

Hiep Hiep Hoera 1 jaar juf!



Hallo allemaal,

Ik was laatst in de hobbywinkel en kwam deze stempel tegen van My Favorite Things. 
Tja en als je dan zelf juf bent kun je zo'n stempel toch niet in de winkel laten liggen. 😊
Afgelopen week was een vrijwilliger alweer een jaar bij ons op school aan het werk. 
Ze komt 3 x per week zo'n 2,5 uur om ons te helpen bij het knutselen, buiten spelen. En daarnaast zorgt ze er altijd voor dat we op tijd onze koffie en thee krijgen. 
 Ze was zo trots op deze mijlpaal en vertelde dit aan iedereen die het wilde horen. 
Dus toen dacht ik laten we haar eens verrassen.
Ze maakt in haar vrije tijd zelf ook graag kaartjes 
dus ging ik aan de slag. 
Ik maakte dit kaartje voor haar namens mijn collega's 
en een andere collega had voor wat lekkers bij de koffie gezorgd op die dag. 
Wat was ze blij. Daar doe je het dan toch voor of niet?  
Een vrijwilliger verdient het ook wel eens een keer om in het zonnetje gezet te worden.


Ik heb deze kaart gemaakt met een Dutch Doobadoo mal. 
Dutch Doobadoo Fold card art elegant 470 713 334
Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
De mal voor het designpapier heb ik bewerkt met distress oxide inkt. 
Hiervoor heb ik de kleuren, blauw, grijs en groen gebruikt. 


Op het blauwe gedeelte heb ik nog gespettert met een witte pen. 
Dat is jop de bovenstaande foto wel goed te zien. 
De tekst heb ik gestempeld met de set van Jocelijne Design. 
Ik heb alleen zelf de tekst jaar en juf geschreven met een zwarte pen. 
Als je goed kijkt valt dit wel op. 


Hierna heb ik de stempelafdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.
Ik heb de potloden, de appeltjes en de boeken 
meerdere keren gebruikt omdat de juf erg druk is en dus nog veel werk te doen heeft. 😋


Op het grijze gedeelte heb ik met een Dutch Doobadoo 
mask en structuurpasta een stenen muurtje gemaakt. 
Ik heb hiervoor deze mask gebruikt

 

Onderaan de kaart heb ik nog een grasrand gemaakt 
met een stans maar hier zie je niet zo heel veel meer van terug. 
Bovenaan het ik nog een slinger gemaakt en als laatste heb ik met
een zwarte fine-liner nog wat randjes langs de kaart gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Het kaartje zit al in het boekje met bijzondere herinneringen 
van onze vrijwilligster zo blij was ze er mee. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande





2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht even dat ik jullie vrijwilliger ken...maar volgens mij is degene die ik ken geen vrijwilliger...hoe het ook zij: het is ontzettend lief en attent van je dat je zo'n aandacht besteed aan deze mijlpaal.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande