zaterdag 19 oktober 2019

Hello World


Hallo allemaal,

Voor de maand oktober hebben we deze leuke challenge voor jullie bedacht. 
Doen jullie ook mee? 
Maak n.a.v. deze sketch een babykaartje en zet jouw kaart in de 
Dutch Doobadoo challenge groep.  
Wie weet maak je kans op een leuke prijs. Heel veel succes.




Dit is mijn voorbeeld. 
Ik heb de luier overgetrokken op creme cardstock 
en ben vervolgens met het designpapier van Noor design/Joy Crafts aan de slag gegaan. 
Ik heb gekozen voor een jongenskaartje. 
Mijn broer wordt binnenkort vader en ik denk dat ze een 
jongentje krijgen maar of dat echt zo is.... dat is nog even afwachten. 
Maar mocht ik gelijk hebben dan heb ik in ieder geval al een kaartje klaar.
 Ik heb de luier dicht geknoopt met een lintje.


Op de slinger kan ik straks eventueel nog de naam plakken. 
Maar ja of het een naam van 5 letters is dat weten we ook nog niet.


Op de labeltjes heb ik enkele stempels verwerkt. 
Ook de binnenkant van de kaart heb ik gepimpt met 
kaartjes uit het papierpakket, wat ik gebruikt heb. 


Ik ben benieuwd naar jullie uitwerkingen van deze challenge. 
Heel veel plezier en succes.

Groetjes Mirande










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande