maandag 14 oktober 2019

XMAS


Hallo allemaal,

Met de wolkendisplay mal van Dendennis heb ik deze kerstkaart gemaakt. 
Ik heb de basiskaart overgetrokken op kraft en deze daarna uit geknipt. 
Vervolgens ben ik aan de slag met designpapier van studiolight.
Het designpapier heb ik nog een keer gemat op creme cardstock. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen. 
De kerstman heb ik gemaakt met de stans van Jocelijne Design.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stans van Dendennis, de pakezel. 
Hier heb ik een rendier van gemaakt. Wat een schatje is het toch😍


Op de achtergrond heb ik kerstbomen geplakt.
 Deze heb ik gemaakt met een plannerstans van Elisabeth Craft. 


De kerstbellen en de takjes heb ik gemaakt met een andere stansenset van Jocelijne. 
Voor deze kaart heb ik ook wat zilver glitterpapier gebruikt,
 dat hoort toch wel bij de kerst, vinden jullie ook niet?


De tekst xmas heb ik ook gemaakt met een plannerstans van Elisabeth Craft. 
Zo zie je maar weer dat je hele leuke kaarten kunt maken 
wanneer je heel veel verschillende stansen met elkaar combineert. 
Ik vind het heel erg leuk om deze uitdaging iedere 
keer weer met mezelf aan te gaan.
Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie vrolijke kerstkaart. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart! Mooi model en een heel leuk kerstmannetje..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande