maandag 7 oktober 2019

Merry Christmas



Hallo allemaal,

DenDennis heeft een tijdje geleden van de pakezel een heel schattig rendier gemaakt. 
Ik wilde die ook heel graag maken en toen ontstond er deze kerstkaart. 

Met de mal van de kerstklok van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt.
Dutch Doobadoo Shape Art 2x Christmas bells.
470 713 722
Ik heb voor deze kaart de grote kerstklok gebruikt. 


Ik heb de basiskaart overgetrokken op Kraft. 
Vervolgens heb ik design papier uit een papierblokje van Marta Piekarczyk, Hello Beautiful.
De witte rand met de tekst "Merry Christmas heb ik gemaakt met een stans. 


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de mallen van DenDennis.
Ik heb het rendier gemaakt met de stansen van de pakezel. 
Voor de rode neus heb ik een onderdeel van DenDennis zelf gebruikt. 
De hoorntjes op zijn hoofd zijn gemaakt met de stans 
van Daisy Deer uit de Little Woodland collectie.





 Ik heb ze uit 2 verschillende kleuren groen papier gestanst 
en daarna bewerkt met witte gesso.
Deze bomen zijn gemaakt met de stans Forest Accessories van Dendennis. 


Bovenaan de klok heb ik een rood lintje gemaakt, 
die ik heb vastgeknoopt met een bruin touwtje.
De sneeuwvlokjes zijn brads/splitpennen.


Als laatste heb ik nog enkele pareltjes onderaan de kaart geplakt, 
dit stellen sneeuwvlokjes voor. 
Ik ben benieuwd wat jullie van de pakezel vinden die nu omgetoverd is tot rendier. 
Ik vind hem wel heel schattig.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande