donderdag 24 oktober 2019

Stay wild


Hoi, hoi,

Yeah, de nieuwe Dutch Doobadoo mallen liggen weer in de winkel. 
Wij hebben weer een leuke hele bloghop voor jullie georganiseerd boordevol ideetjes.
 Hop je even gezellig met ons mee?
Wanneer je meedoet en een leuke reactie achterlaat op ons blog en bij ieder DT-lid
 maak je nog kans om een leuke prijs te winnen. 



470 713 750

Ik ging aan de slag met de mal van de schoen. Wat is ie leuk hé?


Ik heb de basismal eerst overgetrokken op zwart cardstock en deze uitgeknipt.
Vervolgens heb ik het grote gedeelte van de schoen, 
wat je normaal gepsroken gebruikt voor het designpapier, 
overgetrokken op creme cardstock en ook uitgeknipt.
Dit keer ben ik dus niet met designpapier aan de slag gegaan 
maar heb ik mijn bakje met washi tape er maar eens bij gepakt. 
Ik heb dit gedeelte voorzien van washi tape en de tape aan 
de randen omgevouwen naar achteren. Op deze manier kun je dus 
met washi tape je eigen designpapier maken. Hoe leuk is dat? 
Ik vond het in ieder geval wel erg leuk om het eens een keer op een andere manier te doen.


De ster en de voorkant van de schoen heb ik gemaakt van zwart cardstock. 
Op de ster heb ik nog een stiksteekje gemaakt aan de randjes met een witte gelpen.
De tong van de schoen heb ik gemaakt van creme cardstock.  
Op de middelste stuk van de schoen,heb ik met een zwarte fine-liner nog een streep gezet. 


Ik heb de gaatjes in de schoen met de crope a dile in de schoen 
gemaakt en hier vervolgens een lintje door geregen 
en deze bovenaan met een strik vastgezet. 


Ik vind het wel een stoere meidenschoen geworden. 
Mijn dochter vroeg al of ik er ook een ander merk van de kan maken.
Dus dan gaan we nog maar een keer proberen😄  

Jullie mogen nu verder hoppen naar


 Bedankt voor je bezoekje en tot snel.

Groetjes Mirande

30 opmerkingen:

  1. Waw, wat is die fantastisch leuk gemaakt. Het'dessinpapier' is helemaal de max,een heel tof idee!
    Benieuwd naar de rest van de DDBD-release bloghop.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze mal is geweldig, heb 'm al op mijn verlanglijstje staan. Je hebt er een gave kaart mee gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave gymschoen. Wat een wereld mal. Echt een beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere, stevige stappers, en voor veel gelegenheden te gebruiken. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke creatie ... Heel erg mooie materialen heb je gebruikt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De schoen vind ik onwijs gaaf Mirande!!
    Je hebt hem super leuk bewerkt,stoer papier.
    Daar kan je veel kanten mee op met de mal.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O deze is zo onwijs gaaf! Leuk voor jongens kaarten, maar ook voor stoere meiden

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, helemaal geweldig! Deze mal komt op mijn verlanglijstje! Het idee met de veter maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een meiden sneaker! Wat een leuk idee met dat washi tape. Heel leuke kaart is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze sneaker is ook heel erg mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Miranda,
    wat heb jij een stoere kaart gemaakt, met die schoenmal kan je zo vele wegen uit, maar jij hebt het heel origineel gedaan met de washi tape, bedankt voor de inspiratie!
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend gaaf die leuke schoen. Je hebt met de mal een heel stoer exemplaar tevoorschijn getoverd Mirande. Extra leuk detail vind ik de "veter"...super,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeel mooi deze sneaker Mirande....je kan hem zo in de reclame zetten...niet van echt te onderscheiden....super knap gedaan!!!! prachtig modelletje en heel mooi opgepimpt....
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow deze is leuk geworden! Helemaal mijn favoriet deze schoen! Bedankt voor de uitleg!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super deze schoen, oh zo leuk voor kinderen te geven voor hun verjaardag..of voor volwassenen als ze een wedstrijd gelopen hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave sneaker! Leuk voor tiener verjaardagen! Mooi met die "echte" veter erin. Super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk en voor alle gelegenheden te gebruiken! Je hebt er een superstoere schoen van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie schoen die je voor veel sporten kan gebruiken. Heel leuk.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk model, echt iets voor een stoere tienerkaart !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk deze sneaker!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Mirande,
    Kei Gave creatie super deze sneaker.
    Geweldig deze nieuwe collectie .
    Ik hop weer eventjes verder ben benieuwd wat ik daar weer voor leuks ga zien.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk!
    Heb heb op mijn verlanglijstje staan!
    Dank je wel voor deze prachtige schoen!

    Creatieve groet, Gerine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijke stoere kaart. Dit is zo'n mal van DDBD die je ook kan combineren met de wat grotere shape art mallen.vind ik altijd leuk om te doen. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart met deze mal. Krijg gelijk leuke ideetjes voor een lente/zomerkaart na het zien van jouw kaart. (Duurt nog even maar geeft niet) groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande