donderdag 2 juli 2020

Fijne Zomervakantie!

                                                                  

Hallo allemaal,

Het is alweer juli. 
Dat betekent dat wij weer een leuke nieuwe 
challenge voor jullie hebben bedacht. 
Doe jij ook gezellig mee? 
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een zonnige kaart 
en plaats deze in de Dutch Doobadoo Build up Facebookgroep. 
Zo krijgen we allemaal toch nog een beetje het zonnige vakantiegevoel nu 
de meeste mensen niet op vakantie gaan. 
Tenminste wij blijven dit jaar thuis. En jullie?


Ik heb voor deze kaart ook deze Dutch Doobadoo mal gebruikt.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock. 
Hierna heb ik designpapier uit een blokje van My Favorite Things
gebruikt. Het is zomerpapier dus past perfect bij deze kaart.


Van kraft heb ik met een stans een zandstrand gemaakt.
Daarop heb ik enkele schelpjes geplakt.
Aan de linkerkant heb ik een labeltje gemaakt,
waarop ik tekstjes heb gestempeld. 
Deze tekststempels zijn van Carlijn Design.


De zon heb ik gemaakt met een ronde stans, 
de zonnestralen heb ik zelf geknipt.
De zwarte lijnen heb ik met een zwarte fine-liner gemaakt.
De tekst "Fijne Zomervakantie" heb ik met 
dezelfde stempelset van Carlijn Design gemaakt.


De olifant heb ik natuurlijk gemaakt met de build up mal.

 Dutch Doobadoo Build up Olifant  470 713 795

Ik word zelf heel blij van deze zonnige en zomerse kaart. 
Ik hoop jullie ook. 


  • Ik wens jullie nog een hele fijne en zonnige dag en tot snel. 

Groetjes Mirande







 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande