maandag 13 juli 2020

Gezelligheid kent geen tijd.



Hallo allemaal,
 
Ik heb dit keer een mannenkaart gemaakt.
Ik heb hiervoor 2 verschillende Dutch 
Doobadoo mallen gebruikt.

Als eerst heb ik deze mal gebruikt

Dutch Art Ticket A5 
 470 713 190

De basismal heb ik overgetrokken op wit cardstock. 
Daarna heb ik designpapier gebruikt uit een paperpad van 
My Favorite Things. Zo leuk en vrolijk is dit papier altijd.

Voor op de kaart heb ik de beer gemaakt met de build up mal.
Ik heb dit keer de beer ook aangekleed. Hij heeft op deze kaart een jasje aan.
Hiervoor heb ik de onderstaande mallen gebruikt.
470 713 798

470 713 788

In zijn hand heeft hij een biertje vast om zijn verjaardag te vieren. 
Het biertje heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design.
Want gezelligheid kost geen tijd.


Dat is de tekst, die ik op deze kaart gestempeld heb.
Voor deze tekst heb ik een stempelset van Marianne Design gebruikt.


Bij deze set hoort ook het woordje Proost. 
De verjaardagsslinger heb ik gemaakt met een stans.


Ik wens jullie verder nog een hele fijne dag en
tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande