woensdag 8 juli 2020

Feestdagen Genieten met elkaar.





Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kerstkaartje gemaakt. 
Ik heb hiervoor de nieuwe build up mal het schattige rendiertje gebruikt, 
die over een paar weken in de winkels ligt. 
Ik ben er al helemaal weg van. 
Ik denk dat ik heel veel rendieren ga maken voor deze kerst. 😂


Ik gebruikte voor het maken van deze kaart ook de set met mallen van de kerstboom.


Dutch Fold Card Art Xmas Tree
 470 713 643




Ik heb eerst de basiskaart overgetrokken op Kraft en creme cardstock. 
Het designpapier is van Maja Design, dat is al een wat oudere kerstlijn. 
De randen van het papier heb ik bewerkt met witte gesso.
Ook de bomen heb ik overgetrokken op wit cardstock.
 Het groene designpapier is ook een wat oudere lijn van Maja Design
.Ook bij de bomen heb ik de randjes wit gemaakt.

Hierna heb ik het rendiertje gemaakt. 
Hiervoor heb ik bruin cardstock en kraft paier gebruikt. 
Het neusje van het rendier heb ik gemaakt van rood papier.
 Ik heb met een witte gelpen wat accentlijntjes op het hertje getekend.
Als laatste heb ik het hertje nog een groen strikje om zijn nek gegeven.

Hierna heb ik een labeltje gestanst. 
Hierop heb ik een tekst gestempeld met zwarte inkt. 
Daarna nog een lintje met een touwtje. 
En als laatste heb ik nog wat zilveren sterretjes op de kaart geplakt. 
En ja mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar is klaar.
Ik ben er blij mee op naar nummer 2, dat wordt vast
ook weer een kaartje met een rendier.
Wie weet tot snel.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag.

Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande