donderdag 30 juli 2020

Grils just wanna have .... patat




Hoi, hoi,

Ik heb dit keer een kaartje gemaakt met de mal van de patatzak.

470.713.803 Card Art French Fries

Dutch Doobadoo Card Art French Fries
470 713 803

Ik heb de basismal overgetrokken op wit cradstock.
Daarna heb ik designpapier gebruikt uit een blokje van My Favorite Things. 
De frietjes heb ik gemaakt van geel cardstock.
Doordat ik de randjes met distress inkt vintage photo bewerkt 
heb lijken het net echte frietjes.
 Ik krijg er best een beetje zin in en jullie?

Ik heb op de patatzak de build up oogjes gebruikt.

491.200.006 Sticker Art Build Up Ogen



Het neusje heb ik van papier gemaakt en de mond
heb ik getekend met een zwarte fine-liner. 


Verder nog twee tekstjes gestempeld op wit cardstock en deze
op de patatzak geplakt. 

 

De patatzak heb ik dubbel uit geknipt zodat er aan de achterkant een 
pocket ontstaat waarin ik een geel kaartje heb gestoken.
Op dit kaartje kun je dan een persoonlijke tekst schrijven om 
bijvoorbeeldje vriendin uit te nodigen om samen gezellig een keer
een patatje te gaan eten. Ik heb wel zo'n vriendin die ik daar 
heel blij mee kan maken.😋😉

Ik wens jullie nog een hele fijne dag 
en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

  1. ooooh, wat is die geweldig! Ik moest onlangs kaartjes maken voor enkele meiden die op kamp gingen met de Chiro, daar zou dit de ideale kaart voor geweest zijn. Ik ga maar eens kijken of ik die mal nog kan vinden.
    Grtjs, Katrin

    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande