woensdag 29 juli 2020

Merry Christmas



Hallo allemaal,

Met de schattige build up mal van het rendier heb ik weer
een kerstkaartje gemaakt. 
Ik heb als basiskaart deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 

470.713.188 Shape Art Hilde

Dutch Shape Art Hilde
470 713 188

Voor dit kaartje heb ik kerstpapier van Marja Design gebruikt wat al wat ouder is. 
Met de build up mal van het rendier maakte ik het rendiertje.

470.713.796 Build Up Rendier

Dutch Doobadoo Build Up Rendier
470 713 796



Hierna heb ik het kaartje verder aangekleed met enkele kerststansen.



Achter de tekst Merry Christmas heb ik nog een labetje verstopt waarop ik een
persoonlijke kerstwens kan schrijven wanneer ik de kaart ga versturen.
Dit is mijn tweede kerstkaart van dit jaar dus ik ga nog even door anders
red ik het dit jaar nooit om alle kerstkaarten op tijd klaar te hebben.
Hoe ver zijn jullie al?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel!

Groetjes Mirande




 






1 opmerking:

  1. Wat een onwijs tof en lief kerstkaartje! Helemaal geweldig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande